پاسخ گویی، نظم، سلامت و منطق اصول کار ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان است

پاسخ گویی، نظم، سلامت و منطق اصول کار ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان است

نشست ماهیانه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد شنبه دوازدهم مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، دکتر سالاری رئیس سازمان در این نشست با اشاره به اینکه درصدد هستیم رضایت مردم و اعتماد اعضاء را افزایش دهیم گفت: سازمان باید پاسخ گوی نیازهای مردم و اعضاء باشد و برای تحقق این امر اصرار داریم نگرش هایمان را نسبت به گذشته عوض کنیم.

وی افزود: لازمه ارتقاء و مورد احترام قرار گرفتن سازمانها، نظم کاری است که ما نیز این مهم را سرلوحه کارهایمان قرار داده ایم.

دکتر سالاری سلامت در کار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: سلامت در امور باعث جلب اعتماد دیگران می شود و خیلی از ضعف ها به خاطر سالم بودن قابل بخشش است.

وی ادامه داد: منطقی بودن رفتارها و فرآیندها یک اصل مهم است و اگر مبنا منطق باشد می توان وحدت رویه ایجاد کرد.

رئیس سازمان در بخش دیگری از سخنان خود بر موضوع انضباط مالی تاکید کرد و افزود: باید در قالب یک ساختار فعالیت کنیم و فرآیندها با نظم اصلاح شود.

دکتر سالاری اضافه کرد: ما یک سری از رفتارها را به صورت ارزش اعلام کرده ایم که باید به آن پایبند باشیم و مدیران نیز باید ارزش های هیئت مدیره را همراهی کنند.

وی شفاف شدن کارکردهای سازمان را یکی از این ارزش ها دانست و از اقدام روابط عمومی سازمان در پخش زنده جلسه اخیر هیئت مدیره که انعکاس خوبی نیز داشت تقدیر نمود.

رئیس سازمان در پایان با مهم توصیف کردن موضوع رفاه اعضاء، از مدیران دفاتر شهرستان ها خواست با هماهنگی سازمان استان نسبت به تدوین برنامه سالیانه امور رفاهی اقدام نمایند.

در ابتدای این نشست دکتر فلاح نایب رئیس اول سازمان با تأکید بر اهمیت ارتباط نزدیک با مردم، از مدیران دفاتر نمایندگی خواست به مشکلات آنان توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی روابط در شهرستان ها می توانیم به خواسته خود برای اصلاح ارتباط بین سازمان و مردم سریعتر دست یابیم.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه موضوع عملکرد دفاتر نمایندگی با توجه به تعداد مهندسین طراح، نحوه ارجاع کار طراحی به طراحان یا دفاتر طراحی و نحوه دریافت  سهم سازمان از طراحی به تفکیک هر شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات