پروژه راه های شریانی شمال استان مورد بازدید قرار گرفت

پروژه راه های شریانی شمال استان مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مهندس محبوب حیدری مدیرکل راه وشهرسازی استان با حضور هیات همراه از عملیات اجرایی پروژه های چهار خطه اردبیل مشگین شهر و احداث باند دوم اردبیل - سرچم قطعه اول و پروژه چهار خطه رضی - امیر کندی واریانت برگ چای و احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین بازدید کردند در ادامه این بازدید به پیمانکاران پروژه رهنمود و تذکرات لازم برای تسریع کار اجرایی و ارتقاء کیفیت پروژه داده شد.

لازم به توضیح است عملیات اجرایی پروژه چهار خطه اردبیل - مشگین شهر،  بزرگراه اردبیل به سمت مشگین شهر به طول ۸۵ کیلومتر بوده که ۴۲ کیلومتر از مسیر مورد اشاره به بهره برداری رسیده و ۴۳ کیلومتر مابقی آن نیز دردست اجرا می باشد.

در ضمن پروژه احداث قطعه اول باند دوم اردبیل - سرچم به طول 35 کیلومتر دردست اجرا می باشد و این محور به عنوان اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بشمار می رود.

همچنین پروژه چهار خطه رضی - امیر کندی واریانت برگ چای ، این پروژه در راستای احداث بزرگراه رضی گرمی بیله سوار با 85 درصد پیشرفت در حال اجرا است .

پروژه احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز در مرحله اجرای لایه تقویتی و روسازی ، اتمام عملیات خاکریزی، ابنیه فنی، دارای45 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات