مجموعه دوره های آموزشی انرژی استار

مجموعه دوره های آموزشی انرژی استار

www.BanaNews.irبنانیوز- دوره های آموزشی انرژی استار، به عنوان بسته کامل دوره های آموزش مدیریت انرژی با بهره مندی از اساتید برتر و باسابقه دانشگاه ها و نیز مدیران مطرح انرژی کشور با طرحی نو و متفاوت تدوین شده است.

خانه انرژی در سالهای اخیر، توانسته است به موفقیت های قابل توجهی در خصوص برگزاری دوره های آموزش مدیریت انرژی دست یابد، که این به نوبه خود در ایران کم نظیر می باشد. اما امروز با استفاده از تجارب کارشناسان این شرکت و اساتید برتر در این زمینه اقدام به راه اندازی سری جدید مجموعه دوره های آموزشی مدیریت انرژی، اما با روشی جدید و کیفیتی برتر نموده ایم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دوره های آموزشی سال ۹۰ در قالب طرح جامع انرژی استار برگزار خواهد شد که علاوه بر پوشش کامل کلیه مباحث، تمرکز آن بروی کیفیت ، کمیت دوره ها و کاربردی در جهت انگیزش مدیران و کارشناسان و علاقه مندان به مباحث انرژی می باشد.

انرژی استار شامل ۵ دوره آموزشی جامع مدیریت انرژی می باشد که توصیه می شود بسته آموزشی انرژی استار را به صورت کامل ثبت نام نمایید تا علاوه بر استفاده از مطالب مفید و به هم پیوسته این دوره ها از مزایای دیگر آن بهره مند گردید . این دوره ها عبارتند از :

دوره تخصصی برنامه ریزی و مدیریت انرژی

دوره مدیریت و ممیزی انرژی در ساختمان

دوره مدیریت و ممیزی انرژی در صنعت

دوره تخصصی روشهای کاربردی مدیریت انرژی الکتریکی در صنایع انرژی بر

دوره تخصصی اصول و کاربرد انرژی های تجدید پذیر

نحوه کسب امتیازات شرکت در دوره آموزشی انرژی استار:

- علاقه مندان با شرکت در هر دوره آموزشی ۵ امتیاز ویژه کسب می نمایند.

- پس از هر دوره آموزشی جهت اخذ گواهینامه، آزمون پایان دوره برگزار خواهد شد که در صورت کسب امتیاز حداقل ۸۰ از۱۰۰ گواهینامه پایان دوره صادر می گردد.

امتیاز کسب شده از آزمون های پایان دوره تقسیم بر۸ خواهند شد و با امتیاز شرکت در هر دوره جمع می شود.(مثال: یک فرد با شرکت در دوره مدیریت و ممیزی انرژی در صنعت و کسب نمره ۸۰ از آزمون پایان دوره امتیاز ۱۵ را کسب می نماید.)

هدایا و امتیازات:

- برای افرادی که حداقل نمره آزمون پایان دوره را کسب نمایند، گواهینامه معتبر از سوی oxford cert انگلستان صادر می گردد.(این گواهینامه دارای اعتبار بالایی در سطح جهانی می باشد و کد رهگیری از مراجع ذی صلاح خواهد داشت.)

-به ۱۵نفر برتر که امتیاز نهایی آنان در پایان مجموعه دوره انرژی استار بیشتر باشد، لوح یادبود خانه انرژی اهدا می گردد.

- دوره های آموزشی انرژی استار مکمل یکدیگر بوده و در صورت شرکت در هر ۵ دوره و کسب حد نصاب امتیاز، تندیس ویژه ستاره مدیریت انرژی از سوی energyhouse Academy اهدا خواهد گردید.بنابراین، توصیه می شود بسته آموزشی انرژی استار را به صورت کامل ثبت نام نمایید تا علاوه بر استفاده از مطالب مفید و به هم پیوسته این دوره ها از مزایای دیگر آن بهره مند گردید

- همچنین اسامی کلیه شرکت کنندگان در هر دوره به همراه مشخصات و تصویر آنان بروی سایت خانه انرژی، (سایت مرجع جامع انرژی کشور با بیش از ۲۰۰۰ بازدید در روز) به نشانی www.energyhouse.irدرج خواهد گردید.

    نظرات