حوزه فرهنگ و هنر شهرداری کرمان هیچ وقت تعطیل نیست

حوزه فرهنگ و هنر شهرداری کرمان هیچ وقت تعطیل نیست

شهردار کرمان گفت: حوزه‌ی فرهنگ و هنر شهرداری کرمان همیشه فعال است و هیچ وقت تعطیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در نشست عمومی این هفته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: ما به طور مداوم در تمام طول سال و به مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: اما اگر در برخی از ایام برای برنامه‌ها، نام خاصی و یا دهه‌های خاصی را در نظر می‌گیریم و به اصطلاح آنها را برجسته می‌کنیم؛ برای فرا استانی کردن برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت گردشگری کشور و جذب گردشگر به شهرمان کرمان است.

عالم‌زاده به تبلیغات محیطی، برگزاری جشن و مراسم مذهبی و عزاداری و نیز گرامیداشت میلاد و شهادت‌های ائمه در کلیه مراکز فرهنگی زیر مجموعه شهرداری و نیز آذین بندی و نصب پرچم و سیاه‌پوش کردن شهر طبق مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدامات در تمام طول سال در حال انجام است.

شهردار کرمان افزود: بنا به روال کاری هر سال و نیز در پاسخ به خواسته‌ی آقای مشرفی در نشست قبلی مبنی بر ارائه‌ی برنامه های شهرداری در دهه‌ی امامت و ولایت، همکاری در برگزاری بازسازی واقعه غدیر با سپاه، برگزاری 4 جشن محله‌ای در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ و نیز تجمع 15 هزار نفری شهروندان با برگزاری برنامه های خلاقانه و جدید، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و استیکر در فضای مجازی،  1200 متر تبلیغات محیطی این ایام و نیز آذین بندی شهر از جمله اقداماتی است که به مناسبت این دهه‌ی مبارک اجرا خواهیم کرد.

عالم‌زاده تصریح کرد: این برنامه‌ها بلافاصله، بعد از دهه‌ی سوم جشنواره‌ی20 ـ 20 و با شروع دهه‌ی امامت و ولایت آغاز خواهند شد.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید s.m.alamzade.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات