اجرای طرح ارتقا سلامت محیط شهری توسط شهرداری گرگان

اجرای طرح ارتقا سلامت محیط شهری توسط شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری درباره اجرای طرح ارتقا بهداشت و سلامت محیط شهری، اظهار کرد: این طرح از امروز 15 مرداد به مدت 2 هفته در سطح شهر گرگان توسط شهرداری گرگان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح پاکسازی، شست‌وشو، گندزدایی و لایروبی تمامی کانال‌ها و انهار سطح شهر، طعمه‌گذاری و مبارزه با حیوانات موذی و ناقل بیماری، آهک پاشی تمامی کانال‌های روباز و سرپوشیده محلات سطح شهر انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: همچنین کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد، نظافت حاشیه رودخانه‌ها و تفرجگاه‌ها، تجهیز و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی معابر عمومی و بوستان‌ها، رسیدگی به وضعیت آبخوری‌ها در محورهای گردشگری سطح شهر و جمع‌آوری خاک و نخاله‌های حاشیه شهر نیز از جمله برنامه‌های این طرح است.

صفری بیان کرد: طی این مدت ساماندهی مخازن زباله سطح شهر، تعویض، رنگ‌آمیزی، شست‌وشو و ضدعفونی ویژه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با تقدیر از همکاری شهروندان در اجرای این طرح گفت: سامانه تلفنی 137 معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان آماده ردیافت گزارش‌های مردمی در راستای رفع نواقص شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات