ساخت ۶۰ هزار و احد مسکونی مهر برای معلولان

ساخت ۶۰ هزار و احد مسکونی مهر برای معلولان

وزیر مسکن وشهرسازی گفت هم اکنون ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر برای متقاضیان معلول کشور در دست ساخت است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس نیکزاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن وشهرسازی روند ساخت واحدهای مسکونی مهر برای معلولان کشور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه کار خوبی با همکاری سازمان بهزیستی کشور در این زمینه آغاز شده و ساخت واحدهای مسکونی برای معلولان به نحو خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر برای متقاضیان معلول کشور در دست ساخت است تصریح کرد: این واحدها با روشهای ثابتی برای معلولان ساخته می شوند . به عنوان مثال در برخی شهرها ما زمین را واگذار می کنیم و خود تعاونی ها کار ساخت و ساز را انجام می دهند که طی بازدیدهای خود شاهد عملکرد خوب آنها نیز بوده ام.

وزیر مسکن وشهرسازی ساخت واحدهای مسکونی با عقد تفاهم نامه سه جانبه را یکی دیگر از روشهای تامین مسکن برای متقاضیان واجد شرایط معلول کشور برشمرد و افزود: اخیرا توافق خوبی برای تحویل واحدهای مسکونی ساخته شده توسط انبوه سازان در سایت های مسکن مهر به معلولان عزیز داشته ایم که میزان آورده مالی متقاضیان بسته به متراژ ساختمان و مشاعات آن متغیر خواهد بود.

مهندس نیکزاد اعلام کرد معلولان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحو ثبت نام و واگذاری واحدهای مسکونی مهر به ادارات کل بهزیستی شهر خود مراجعه کنند.

 

 

 

 

    نظرات