شرکت آب و فاضلاب شهری حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

شرکت آب و فاضلاب شهری حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

شرکت آب و فاضلاب شهری حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

برای سومین سال پیاپی و با کسب بالاترین امتیاز؛

شرکت آب و فاضلاب شهری حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

تقدیر استاندار از مدیرعامل آبفای قم

شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی‌های به عمل آمده برای سومین سال متوالی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت دستگاه‌های اجرایی استان قم با حضور استاندار و سایر مدیران استان در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با اهدا تندیس و لوح از دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تقدیر کرد؛ شرکت آب و فاضلاب در ارزیابی‌های به عمل آمده توانست بالاترین امتیاز را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به دست آورد.

بهرام سرمست در لوح تقدیر خود خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آورده است: کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های همه‌جانبه و لازمه توسعه گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی و استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

استاندار قم در ادامه تاکید کرده است: جشنواره شهید رجایی در راستای خدمت‌رسانی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در جهت تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد است.

سرمست با اشاره به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان آورده است: شرکت آب و فاضلاب شهری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ استان حائز رتبه برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی گردیده است.

استاندار قم ضمن قدردانی و تشکر خود را از مجموع مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آبفای استان، خاطرنشان کرده است: امید است با استعانت از درگاه الهی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای ارتقای بهبود و بهره‌وری و تحقق سیاست‌های دولت موفق و موید باشید.

پایان خبر/

موضوع: اخبار عمومی
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان قم

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات