پنج پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد واحد سبزوار بهره برداری شد

پنج پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد واحد سبزوار بهره برداری شد

پنج پروژه عمرانی طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور روز چهارشنبه در واحد سبزوار این دانشگاه بهره برداری شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این پروژه ها شامل 'یادمان شهدای گمنام، مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی، مسجد پیامبر اعظم(ص)، خوابگاه خواهران کوثر و محوطه سازی سلف سرویس واقع در محل مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار است.

یادمان شهدای گمنام این دانشگاه که در آن پنج شهید آرام گرفته اند در هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت شامل فضای نمایشگاهی و فرهنگی و آبنما است که از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای اسلامی طراحی و با هزینه دو میلیارد ریال احداث شد.

مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد در زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع ، دارای فضای سالن به مساحت ۹۰۰ مترمربع، ۱۵ فضای آزمایشگاهی برای رشته های علوم و صنایع غذایی، ۱۴ فضای آموزشی اداری و خدماتی و همچنین سه کارگاه برای رشته مکانیک در مجموع با هزینه ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه نیز با مساحت ۹۷۵ مترمربع در دو طبقه و هزینه چهار میلیارد ریال و نیز خوابگاه خواهران کوثر با زیربنای پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع شامل ۸۵ اتاق با ظرفیتهای چهار و شش نفره، سالن اجتماعات، نمازخانه و فضاهای خدماتی با هزینه حدود ۲۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

محوطه سازی سلف سرویس این دانشگاه هم در حدود چهار هزار مترمربع با آبنمای موزیکال و آلاچیق با هزینه ۹۱۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

اجرای این پروژه ها بطور میانگین حدود ۱۵ ماه زمان برده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار که اسفند سال ۶۳ افتتاح شد هم اکنون دارای شش هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا و ۶۰ هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی است.

 

 

    نظرات