صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در اجرای راه آهن تهران-همدان

صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در اجرای راه آهن تهران-همدان

www.BanaNews.irقائم مقام وزارت راه و ترابری از صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در راه آهن تهران- همدان در نتیجه بازنگری در طرح اولیه اجرای این پروژه و طراحی بهینه توسط مشاور پروژه خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رضا پیل پایه که از مراحل ساخت راه آهن تهران- همدان بازدید می کرد، گفت: در زیر سازی راه آهن ۲۶۷ کیلومتری تهران-همدان که در ۵ قطعه درحال اجراست سعی شده است از روش های نوین به خصوص درقطعات یک و دو استفاده شود.

قائم مقام وزارت راه و ترابری افزود: در راه آهن تهران -همدان درخواست شده است پل هایی که در محدوده شهری قرار دارند متناسب با محیط زیباسازی شوند.

وی تاکید کرد: توجه به خط پروژه و تعداد پل ها و میزان خاک برداری در طول مسیر موجب صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در هزینه این پروژه شده است.

پیل پایه با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه بیان کرد: امسال یک هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال بودجه برای اجرای این پروژه پیش بینی شده است و در سال آینده نیز روسازی آن انجام خواهد گرفت.

وی افزود: یکی از راهبردهای وزارت راه و ترابری در سال جهاد اقتصادی کاهش هزینه ها با مقطوع کردن قیمت ها و زمان اجرای پروژه ها است.

 

 

 

 

    نظرات