ارتقای ۹ پله ای جایگاه مرکز مدیریت راه‌های لرستان در کشور

ارتقای ۹ پله ای جایگاه مرکز مدیریت راه‌های لرستان در کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، معاون فنی و نظارت این اداره کل با اعلام این خبر اظهار داشت: ملاک این ارزیابی نظارت و بهره‌برداری از سامانه های هوشمند در سه ماهه منتهی به مرداد ماه ۹۸ بوده است که شاخص‌های مختلف نظیر مدیریت پروژه های ترددشماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر در آن لحاظ شده است. مصطفی ملکی صادقی گفت: مرکز مدیریت راههای استان لرستان با تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان است و با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی هموطنان می توانند در طول سفر خود در تماس تلفنی با این مرکز از محدودیت های ترافیکی آگاه شوند.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات