با هدف برنامه ریزی جهت برپایی موکب اربعین حسینی در بناب؛ دیدار شهردار بناب با روسای هیات های مذهبی شهرستان

با هدف برنامه ریزی جهت برپایی موکب اربعین حسینی در بناب؛ دیدار شهردار بناب با روسای هیات های مذهبی شهرستان

عصر امروز شهردار بناب با هدف برنامه ریزی جهت برپایی موکب حسینی به مناسبت اربعین امام حسین (ع) با روسای هیات های مذهبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرداری بناب، محبوب تیزپاز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تجارب به دست آمده از هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ ۳ روزه در سال ۷۷ با طالبان امروز از لحاظ علم و تکنولوژی در حوزه نظامی به درجه ای رسیده ایم که پیشرفته ترین پهبادهای جاسوسی آمریکا را ساقط می کنیم.

شهردار بناب عزت و استقلال امروز کشور را مرهون از خودگذشتگی ها و فداکاری های شهدا عنوان کرد و گفت: اینکه کشورهای عربی نوکر آمریکا و سایر قدرت های دنیا هستند برای آن ها مایه ننگ است چراکه هیچگاه مختار خود نخواهند بود.

وی افزود: کشورهای عربی امروز متوجه شده اند که کشوری قدرمتند و خودمختار در کنار آن ها وجود دارد که با تکیه به ملت خود به کشوری مستقل و قدرتمند تبدیل شده است که هیچ کس جرات رویارویی با آن را ندارد.

شهردار بناب ضمن تقدیر از هئیت های مذهبی شهرستان بابت برگزاری مراسمات بسیار باشکوه در ایام محرم علی الخصوص تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: شهرداری امسال نیز همانند سال های گذشته به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی موکب پذیرانی از زائران حسینی را در محل مسجد راه کربلای بناب برپا خواهد کرد.

تیزپاز افزود: از تمامی هیات های مذهبی انتظار داریم همانند سال های قبل این موکب را خود اداره کنند و شهرداری نیز وسایل مختصر پذیرایی و نصب موکب را انجام خواهد داد تا زائران حسینی که از این شهرستان عبور می کنند با پذیرائی مردم بناب مواجه شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بناب

    منبع خبر

    شهرداری بناب

    شهرداری بناب

    شهرداری بناب یک شهرداری در شهر بناب می باشد

      نظرات