ثبت‌نام ۲٫۷ میلیون کارگر ساختمانی جدید برای دریافت سهام عدالت

ثبت‌نام ۲٫۷ میلیون کارگر ساختمانی جدید برای دریافت سهام عدالت

مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی‎www.BanaNews.irسازی گفت: از ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار کارگر فصلی و ساختمانی موجود، ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار نفر اخیراً برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) زهرا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به وضعیت غربال‌گری و شناسایی کارگران فصلی و ساختمانی ثبت‌نام کننده برای دریافت سهام عدالت، اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که وزارت کار به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کرده از ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار کارگر مذکور ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار نفر تاکنون سهام عدالت دریافت نکردند و جزء ثبت‎نام کننده جدید محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: از میان این آمار ذکرشده ۸۲ درصد کارگران ثبت‌نامی جدید هستند که پس از تایید نهایی وزارت کار مشمول دریافت سهام عدالت خواهند بود.

مدیرکل سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه از مجموع کل اطلاعات ثبت‌نامی‌ها ۵۸۶ هزار نفر از کارگران در گذشته برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: افرادی که در گذشته ثبت‌نام کردند، پرونده آنها به دو صورت مطرح است که برخی دعوت‌نامه گرفته‌اند و باید برای تکمیل پرونده به تعاونی مربوطه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: گروه بعدی مشمولان نهایی دریافت کننده سهام عدالت هستند و برای کسب اطلاع از وضعیت خود می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری مربوطه در سایت روند کار را مشاهده کنند.

مرادی افزود: وجود چنین شرایطی که افراد دو بار در سامانه ثبت‌نام می‌کنند ناشی از عدم اطلاع‌رسانی و عدم آگاهی افراد از فرآیند کار است.

به گفته این مقام مسئول، اطلاعات شناسایی مرحله اول از سوی سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و اطلاعات مربوط به ثبت‌نام سهام عدالت کارگران به وزارت کار ارسال شده است.

 

 

    نظرات