طرح جامع ترافیک بافت تاریخی بزودی اجرایی می شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به اینکه کوچه ها و معابر بافت تاریخی برای وسایل نقلیه امروزی تعریف نشده گفت: با توجه به جهانی شدن شهر یزد و استقبال گردشگران برای پیاده روی در بافت، باید در این راستا تمهیدات خاصی در نظر گرفته شود.
محسن عباسی افزود: بازدید های منظمی از بافت تاریخی انجام شده و به جمع بندی های خوبی رسیده‌ایم و به زودی طرح جامع ترافیک در این محدوده اتفاق خواهد افتاد که نهایتاً یک طرح علمی برای بافت تاریخی شهر یزد شکل می گیرد.
عضو شورای شهر یزد مشکل اساسی در بافت تاریخی را ورود موتورسیکلت ها و ایجاد مشکلات تردد برای عابرین پیاده دانست و عنوان کرد: در این زمینه با پلیس رایزنی‌های خوبی صورت گرفته و هم اکنون گشت نامحسوس پلیس در بافت جهت برخورد با موتورسیکلت سواران که عموما غیر بومی هستند در حال انجام است.
عباسی در ادامه توجه به نیاز سکنه بافت تاریخی به وسایل نقلیه جهت عبور و مرور را ضروری دانست و یادآور شد: قرار است به خانواده های ساکن در بافت امکانات و خدماتی را ارائه نماییم که با توجه به این نکته قرار شد در طرح جامع ترافیک تمهیدات اساسی و جامعی برای ساکنین اندیشیده شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات