رفع ۱۲نقطه حادثه‌خیز شهر سقز

رفع ۱۲نقطه حادثه‌خیز شهر سقز

فرماندار شهرستان سقز از وجود ۱۲ نقطه حادثه‌خیز در داخل شهر سقز خبر داد و خواستار رفع این نقاط شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کریم افشاریان صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان سقز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه برای رفع نقاط حادثه‌‌خیز این شهرستان کارهای مطالعاتی در دستور کار قرار گرفته است، اما نیازمند همت و تلاش بیشتر و به موقع است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ایجاد روان‌سازی ترافیک برای شهروندان از اولویت‌های کاری این شوراست، بر همکاری تمام اعضای شورای ترافیک به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد.

فرماندار سقز همچنین خواستار رفع گره ترافیکی خیابان بیمارستان امام خمینی (ره) و لکه‌گیری ورودی‌های شهر شد و بر اجرای به موقع این مهم تاکید کرد.

وی همچنین از بهسازی و بازسازی سه وردی اصلی شهر سقز و لکه‌‌گیری معابر سطح که به زودی به اتمام می‌رسد، خبر داد.

افشاریان به قانون جدید راهنمایی رانندگی اشاره کرد و خواستار برخورد جدی با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی و رفت و آمد درون شهری شد.

وی سرعت را عامل اصلی در تصادفات رانندگی درون شهری سقز خواند و افزود: نصب علائم هشدار دهنده و سرعت‌گیر‌های استاندارد در کاهش تصادفات رانندگی بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش بنانیوز، فرماندار شهرستان سقز در ادامه از اعضای شورای ترافیک شهرستان سقز برای برنامه‌ریزی و اعزام ۷۵۰ نفر زائر حرم مطهر امام خمینی(ره) به تهران و بازگشت سالم و بدون حادثه به شهرستان تقدیر کرد.

 

 

    نظرات