پیام تبریک مدیر عامل آب منطقه ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی

هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با انتشار پیامی ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای هرمزگان ، هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان  با انتشار پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت هرمزگان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخرند.بدون تردید آرامش مردم و امنیت مال و جان آنان ودیعه ای است الهی که مجاهدت های شبانه روزی شما عزیزان آن را به ارمغان می آورد وزمینه پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، را فراهم می کند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مرزداران حریم نظم و امنیت ، شرافت و کرامت انسانی از تلاشهای ارزنده شما سبزقامتان نیروی انتظامی که باتلاش خستگی ناپذیر و استعانت از درگاه خداوند متعال امنیت جامع اسلامی را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایید،تقدیر وتشکرمی نماییم. بی تردید امنیت و آرامش امروز استان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات