چشمه های آبگرم بستک ظرفیتی بی نظیر برای گردشگری

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در دیدار با امام جمعه شهرستان بستک گفت:چشمه های آبگرم بستک، به علت خاصیت درمانی که دارند، می توانند ظرفیتی مناسب برای گردشگری سلامت باشند که آب منطقه ای می تواند در این خصوص برنامه ریزیهای بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، هوشنگ ملایی مدیرعامل آب منطقه ای به همراه شهروز شجاعی معاون طرح و توسعه این شرکت  و رحمتی مدیر امور آب شهرستان بستک ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با امام جمعه بستک دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت آب منطقه ای در شهرستان بستک ، به خصوص پروژه های در حال احداث و همچنین پروژه های آتی که در جهت پیشرفت و توسعه شهر انجام خواهد شد ، توضیح داد.

هوشنگ ملایی اظهار داشت : این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد و فعالان گردشگری استان باید به این باور برسند که از طریق توسعه گردشگری و توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در این بخش وجود دارد می‌توان اقتصاد شهرستان  را متحول کرد.

ملایی با اشاره به ظرفیت و فرصت استفاده از این نعمت و ثروت طبیعی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تصریح کرد: وجود چشمه های آبگرم تدرویه ، فتوییه ،فاریاب بستک فرصتی طبیعی و خدادادی برای خلق ثروت و ایجاد شادی در مردم است و نباید مشکلات محدودی مانند کمبود اماکن اقامتی باعث عدم حضور گردشگران در این مناطق شود.

وی با اشاره به سد لاور میستان  به عنوان تنها تأمین کننده منابع آب شرب شهر بستک و اهمیت آب در منطقه، توجه به منابع آب این ناحیه را جزو اولویتهای شرکت دانست و گفت: با توجه به محرومیت منطقه،اجرای این طرح باعث ثبات اشتغال در محدوده مورد مطالعه می شود که یکی از اهداف کلی و سیاست های کلان دولت است همچنین اجرای طرح به‌طور کلی موجبات توسعه پایدار را در این ناحیه فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام  قائدی دراین دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر عامل و مدیر امور آب شهرستان پارسیان ، پروژه های درحال احداث و طرح های پیش رو را مهم ارزیابی کرد و در سخنان خود رهنمودهایی به مسئولین شرکت ارائه داد و افزود: باید همه تلاش کنیم تا با رفع موانع موجود، طرح های توسعه زودتر به نتیجه برسد و شهروندان از برکات اجرای طرح ها بهرمند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات