مدیریت منابع انسانی رکن اساسی هر سازمان است

جانشین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گفت: مبحث منابع انسانی در هر سازمانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و نقش بسیار بارز و ارزنده ای نیز در مدیریت سازمانی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، علیرضا عامری در مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت که در سالن جلسات برگزار شد، اظهار کرد: مبحث منابع انسانی در هر سازمانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و نقش بسیار بارز و ارزنده ای نیز در مدیریت سازمانی دارد .

وی افزود: مدیریت صحیح منابع انسانی چه در سطح کمی و چه در سطح کیفی می تواند به یک سازمان در جهت رسیدن به اهداف عالی خود کمک کند؛ در همین راستا اگر موفقیت هایی در شرکت داشتیم به بخش منابع انسانی بر می‌گردد .

جانشین مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به ویژگی های شخصیتی معاون اسبق منابع انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت عنوان کرد: تصمیم گیری به موقع، متخصص بودن، ریسک پذیر بودن، روابط عمومی بالا، داشتن روحیه تلاشگر و با انگیزه از جمله ویژگی های بارز جناب محمدی در طول دوره خدمتشان بوده است .

وی با بیان اینکه تغییر و تحولات در بدنه یک سازمان موجب پویایی و تحرک آن می شود، تاکید کرد: امیدواریم در آینده با کمک تمامی همکاران بتوانیم محورهای حیاتی فعالیت شرکت را به نتیجه برسانیم .

عامری با اشاره به اینکه برون سپاری یکی از راهکارهای مورد تاکید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برای پیشبرد اهداف سازمانی است، گفت: یکی از اقداماتی که معاون مالی و پشتیبانی باید دنبال کند، برون سپاری امور است تا بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را به خوبی حل و فصل کنیم .

وی با بیان اینکه چندین سال از ابلاغ بودجه عملیاتی شرکت گذشته است، اضافه کرد:  در این خصوص باید اقدامات موثر و عملی صورت بگیرد زیرا بودجه عملیاتی در سلامت اداری و مالی شرکت مهم است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات