تحولات مدیریتی در سازمان جهت استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: تغییر و تحولات در سطح معاونت ها به دلیل استفاده از ظرفیت و توانمندی های حداکثری افراد است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و پشتیبانی این شرکت که در سالن جلسات برگزار شد، اظهار کرد:  پایداری منابع آب، افزایش بهره وری اقتصادی، مدیریت مشارکتی، افزایش رضایتمندی کارمندان و ارباب رجوع و تبدیل شدن به شرکت تمام الکترونیک از جمله موضوعات مورد تاکید در شرکت آب منطقه بوده است.

وی افزود: زمانیکه بنده مدیریت این شرکت را برعهده گرفتم بین 14 تا 15 میلیارد تومان بدهی داشتیم و سنوات بسیاری از  بازنشستگان پرداخت نشده بود که با عملکرد مطلوب و مثبت معاونت مالی و پشتیبانی امروز نه تنها بدهی نداریم بلکه سنوات کارمندان نیز به موقع در زمان بازنشستگی پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ابراز کرد: از دیگر نکات و اقدامات مهمی که در این معاونت صورت گرفت، برخورد یکسان با تمامی کارمندان از رسمی و شرکتی بود، به نحوی که در زمان مصاحبه برای جذب نیرو هیچ یک از معاونان حضور نداشتند تا بتوانیم نیروی متخصص و شایسته را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به مبحث پایداری آب تصریح کرد: سند همیاران آب تهیه و به تصویب رسید، به زودی نیز این طرح در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به تصویب می رسد.

علایی با اشاره به فروش پساب به جای وابستگی به درآمدهای نفتی و دولتی در مسیر درآمدزایی ابراز کرد: توسعه پدیده  و فرایندی است که نیاز به دادن هزینه دارد، اگر مدیری بگوید من می‌خواهم در مسیر توسعه گام بردارم اما حاضر به پرداخت هزینه نیستم به طور قطع وی درک درستی از توسعه ندارد.

وی با اشاره به خطوط قرمز حوزه حراست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حفظ آبروی کارمندان، دستگیری بجای مچ گیری و تذکر برای جلوگیری از حاشیه رفتن نیروی انسانی و برخورد جدی با افرادی که مرتکب جرم قانونی شدند، از جمله مواردی بود که به صورت جدی توسط مهندس آذرخش در بخش حراست شرکت پیگیری می‌شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با تاکید بر داشتن مدیریت رفتار سازمانی ابراز کرد: تغییر و تحولات در سطح معاونت ها به دلیل استفاده از ظرفیت و توانمندی های حداکثری افراد است زیرا ما اعتقاد به کار تیمی داریم و در کار تیمی اهمیتی ندارد شما در چه بخشی باشید، مهم این است که در مسیر توسعه و پیشرفت همه با یکدیگر مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر جذب رضایت حداکثری کارمندان پیش از ارباب رجوعان گفت: شما نمی توانید با یک تیم ناراضی و ناهماهنگ که در شرایط تبعیض آمیزی کار می کنند، در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارید و بخواهید رضایت ارباب رجوعان خود را حفظ کنید.

در این مراسم از زحمات مسعود محمدی در زمان تصدی مسئولیت معاونت منابع انسانی مالی و پشتیبانی تقدیر و حسن آذرخش بعنوان معاون جدید در این بخش منصوب گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات