برگزاری نخستین جلسه کاری مدیرعامل جدید شرکت سهامی آب منطقه ای...

نخستین جلسه کاری مدیرعامل جدید شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با حضور مدیران شورای انسجام بخشی صنعت آب و آبفای استان و اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در این دیدار رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان ضمن تبریک به مدیرعامل جدید این شرکت، بر حمایت همه جانبه شرکت های تابعه وزرات نیرو و تعامل بیشتر مدیران این مجموعه با همدیگر تاکید کرد.

مهندس عبدالحمید حمزه پور مدیران صنعت آب و برق را به نهایت تلاش و کوشش در جهت مرتفع ساختن مسائل حوزه این صنعت دعوت نمود و برای مدیرعامل جدید شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این دیدار مدیران صنعت آب و آبفا نیز ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، برای وی آرزوی بهروزی و موفقیت نمودند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز ضمن تشکر از حاضرین در جلسه، بر ضرورت تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه متبوعش در راستای مدیریت بهینه منابع آب استان در راستای وفاق و همدلی بیشتر تاکید کرد.

مهندس علی محمدی ابراز امیدواری کرد: با برنامه مشخص و تدوین شده ای که در ساختار شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در یک دهه اخیر تعریف شده و تلاش هایی که صورت گرفته، امیدواریم قطار پیشرفت شرکت را با سرعت بیشتر و با استفاده از تجارب و همفکری مدیران صنعت آب و آبفا استان به جلو ببریم.

در پایان نشست نیز مدیران صنعت آب و آبفا استان  به همراه هیئت مدیره این شرکت با حضور در دفتر حسین باشی زادگان، سرپرست سابق شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، از تلاش های وی در دوره سرپرستی تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات