قرارگاه اربعین وزارت نیرو در مرز خسروی افتتاح شد

قرارگاه اربعین وزارت نیرو در مرز خسروی افتتاح شد

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نيرو(پاون)، "سیدیعقوب محمد مرادی" در این مراسم که مدیران عامل صنعت آب و برق استان کرمانشاه و تعدادی از مدیران شهرستان‌های قصرشیرین و خسروی حضور داشتند، گفت: این قرارگاه با هدف تامین آب برای زوار اربعین و توزیع آب بسته بندی به زائران، توسط شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان کرمانشاه آماده‌سازی شده و به صورت شبانه‌روزی تا پایان مراسم اربعین آماده ارائه خدمات صنعت آب و برق به زائران اربعین حسینی است.
رییس ستاد اربعین وزارت نیرو از آمادگی کامل دستگاه‌ها و ادارت زیر مجموعه وزارت نیرو در مرز خسروی خبر داد و افزود: با افتتاح رسمی این قرارگاه تمامی خدمات صنعت آب و برق به زوار اربعین حسینی در این مجموعه ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین(ع) امر مقدسی است و مجموعه وزارت نیرو بر خود می‌بالد که افتخار ارائه خدمات به این زائران را دارد.
علیرضا تخت شاهی، رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه و نماینده ستاد اربعین وزارت نیرو در استان نیز تأمین آب موکب‌ها و قرارگاه اربعین، انجام آزمایش‌های مستمر کنترل کمی و کیفی با استقرار آزمایشگاه‌های سیار مجهز، آبرسانی ثابت و سیار و توزیع آب‌های بسته بندی شده در مسیر حرکت زوار اباعبدالله حسین(ع) را از جمله خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی و آب منطقه‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد.
وی افزود: در بخش تأمین برق نیز با همت شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع برق و نیروگاه روشنایی و برق‌رسانی به 150 هکتار پارکینگ در مرز خسروی، ایجاد روشنایی معابر و بلواری به طول 20 کیلومتر، برق‌رسانی به موکب‌های مسیر زوار و احداث فیدر‌های جدید 20 کیلوولت انجام شده است و با تمهیدات و اقدامات این شرکت‌ها مشکلی در تأمین روشنایی و برق مورد نیاز وجود نخواهد داشت.
به گفته وی یک میلیون بطری آب معدنی ذخیره سازی شده تا در ایام حرکت زائران در میان زوار کربلا توزیع شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات