رونمایی از لباس فرم واحد اجراییات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان

رونمایی از لباس فرم واحد اجراییات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان

طی برگزاری مراسمی در روز چهارشنبه سیزدهم شهریورماه ، با حضور عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل و همچنین معاون بهره برداری شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان، از لباس فرم واحد اجرائیات شرکت رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان در این جلسه مهندس مهران محمدحسن زاده عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن عرض خسته نباشید به کلیه همکاران و تشکر از آنان بابت پایان موفقیت آمیز فصل آبیاری ، از این روز بعنوان یک روز مهم در تاریخ شرکت بهره برداری یاد نموده و از کلیه همکاران خواست تا با جدّیت تمام ، در راستای وصول مطالبات شرکت تلاش نمایند تا شرکت بتواند به تعهدات وصول خود در سال جاری عمل نماید.

وی توصیه نمود لباسی که در حال حاضر بر تن همکاران محترم می باشد ، مؤید شخصیت شرکت می باشد لذا همگی باید به آن احترام گذاشته و قدر آن را بدانیم و در انجام وظایف محوله با رعایت قانون با کشاورزان برخورد نموده و در راستای وصول مطالبات از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در ادامه جلسه مقرر گردید ، جزوه ای که توسط معاونت بهره برداری با همکاری دفتر حقوقی تهیه گردیده و حاوی کلیه قوانین مرتبط با اجرائیات ثبت می باشد ، ضمن برگزاری کلاس آموزشی در اختیار کلیه همکاران قرار گیرد.

در خاتمه مهندس حسن زاده برای کلیه همکاران مجموعه شرکت بهره برداری آرزوی سلامتی و موفقیت نمود . جلسه رأس ساعت 12/30 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات