آمادگی کامل صنعت آبفاخوزستان در تامین آب شرب زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه

آمادگی کامل صنعت آبفاخوزستان در تامین آب شرب زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان گفت : تمام امکانات صنعت آبفا در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب و تامین آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور درباره اقدامات آبفا خوزستان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تمام امکانات صنعت آبفا در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود .

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تولید 4 هزار متر مکعب آب شرب با کیفیت در مرز چذابه و تولید 4 تا 7 هزار متر مکعب آب در مرز شلمچه، تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: شرکت آبفا شهری و روستایی خوزستان و آبفا اهواز زیر نظر ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان اقدامات تامین آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب در خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه را برعهده دارد .

حقیقی پور با اشاره به تأمین آب لیوانی با کیفیت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: شرکت آبفا خوزستان در حال تولید یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار آب لیوانی شرب سالم با Ec ۲۰۰ تا 300 است که روزانه این کار توسط آب و فاضلاب شهری خوزستان انجام می شود و تا آخرین روز تردد زائران حسینی خدمات مطلوب ما ادامه دارد .

وی با اشاره به استقرار تانکر های آب در مرزها ادامه داد: 32 دستگاه تانکر آب در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر شده است که با پیگیری های انجام شده تعداد تانکر ها به 52 دستگاه افزایش پیدا می کند .

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان با اشاره به تامین آب شرب در پایانه های مرزی بیان کرد: تمام آب شرب مصرفی مواکب در مرز چذابه از تاسیسات و آبگیرهای اداره آب و فاضلاب شهری بستان و مرزشلمچه از تأسیسات آبفا خرمشهر و طرح غدیر تأمین می شود .

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان خاطر نشان کرد: 15 تانکر از هفت استان معین که شامل تهران، کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی،چهارمحال بختیاری، فارس و کهگیلویه در مرزهای خوزستان برای تامین آب شرب اعزام شده است و مهمترین اولویت این شرکت رضایت کامل زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر تردد است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات