حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در زنگ مهر حسینی ناحیه 6 آموزش و پروش مشهد

حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در زنگ مهر حسینی ناحیه 6 آموزش و پروش مشهد

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان مهندس رضا ریاحی با حضور در آیین زنگ مهر حسینی در دبیرستان دخترانه یاس در ناحیه 6 آموزش و پرورش مشهد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه یاس خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: هنوز سال‌های زیادی پیش روی شماست و در این مدت پیش رو باید نسبت به مسئولیت‌هایی که در زندگی بر عهده دارید، آگاهی داشته باشید.

وی با اشاره به بحث «اسراف» به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت فصل تابستان مصرف برق افزایش پیدا می‌کند و ضروری است مردم شریف با رعایت الگوی مصرف، موجبات رفاه و رضایت را برای سایر هموطنان فراهم نمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: باید به شکلی از نعمت برق استفاده کنیم که دیگران نیز بتوانند از آن استفاده کنند. مسئولیت اجتماعی یعنی ادای حق دیگران. نعمت برق پس از طی فرایندی طولانی و هزینه‌بردار به دست مردم می‌رسد. انرژی برق با استفاده از سوخت‌های فسیلی و با سرمایه خود مردم تولید می‌‌شود. برای هر کدام از نیروگاه‌ها و شبکه‌های انتقال میلیاردها تومان هزینه شده و همین مساله لزوم استفاده صحیح از نعمت برق را به ما گوشزد می‌کند.

ریاحی با اشاره به اهمیت انرژی برق اضافه کرد: به عنوان نمونه انرژی یک لامپ 100 وات در مدت 10 ساعت فعالیت، معادل انرژی است که 100 لیتر آب شور را با آن می‌توان تصفیه و شیرین‌سازی کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم با نواختن زنگ مهر توسط مسئولان و آغاز سال تحصیلی 98 - 99 دانش‌آموزان سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند. همچنین مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با طرح سوالی در خصوص چگونگی مصرف انرژی و بهترین روش صرفه‌جویی، از اهدای جوایز به بهترین پیشنهادات، به 3 نفر از دانش‌آموزان و یک نفر از معلمان خبر داد.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات