هدف همه ما انجام کار ایمن است


مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این نشست اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی شرکت، مباحث ایمنی مربوط به پیمانکاران است و دریافت گواهی نامه صلاحیت ایمنی یکی از مهم ترین برنامه های شرکت در حفظ سلامت و ایمنی پیمانکاران است.

وی افزود: هدف همه ما رسیدن به یک کار ایمن است تا از بروز هرگونه حوادث احتمالی جانی و مالی پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در تکمیل صحبت های خود گفت: این شرکت آمادگی لازم برای فراهم سازی فضای آموزشی و نشست های دوره ای جهت ارتقای دانش ایمنی پیمانکاران را درحوزه مربوط به روابط کار، بیمه، ایمنی و... را داراست.

در ادامه اصغری مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان مازندران در سخنانی اظهار داشت: پی گیری مباحث مربوط به ایمنی از سوی همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نشان دهنده اهمیت این موضوع در این شرکت است.

وی ادامه داد: کسب گواهی صلاحیت ایمنی یک الزام برای تمامی شرکت های پیمانکاری به خصوص شرکت های پیمانکاری برق است.

اصغری ادامه داد: دریافت صلاحیت ایمنی، فرایندهایی داردکه برای دریافت آن باید مراحل لازم طی شود و در طی این فرایند همکاری های لازم از سوی اداره تعاون،رفاه ،کار و اموراجتماعی استان انجام می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبا تاکید مجدد بر موضوع رعایت ایمنی افزود: اگر قرار است در حوزه پیمانکاری برق به ایمنی برسیم باید همگام با یکدیگر قدم برداریم.

اصغری همچنین معرفی نماینده پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران را برای تسهیل امور مربوط به مسایل مبتلابه پیمانکاران در این حوزه بسیار موثر عنوان کرد وگفت: آنچه که به عنوان دغدغه برای شرکت های پیمانکاری وجود دارد برای ما نیز حائز اهمیت است و همکاری کامل در راستای تامین امنیت سلامت جانی و مالی پیمانکاران وجود دارد ولی شرط لازم برای انجام این کار،ارایه اسناد و مدارک و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در سامانه در بازه زمانی تعیین شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات