توزیع 3400 بسته آموزشی با مبلغ یك میلیارد ریال در بین دانش آموزان محروم و  سیل زده مازندران

توزیع 3400 بسته آموزشی با مبلغ یك میلیارد ریال در بین دانش آموزان محروم و سیل زده مازندران

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران :

توزیع 3400 بسته آموزشی با مبلغ یک میلیارد ریال در بین دانش آموزان محروم و
سیل زده مازندران

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از اهدای 3400 بسته آموزشی با مبلغ یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان از محل صرفه جویی های طرح حذف قبض های کاغذی مشترکان و پیامکی شدن صورتحساب برق در بین دانش آموزان محروم و سیل زده استان خبر داد.

مهندس رضا غفاری گفت : با اجرای طرح ملی سبز قبض سبز و ارسال صورتحسابهای برق مشترکان به صورت پیامکی  سالانه از قطع 12 هزار اصله درخت بزرگ جلوگیری می شود.

وی افزود : این طرح در مجموع صنعت برق کشور 300 میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی در برخواهد داشت .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح از سفرهای غیر ضرور درون شهری و آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری و به حفظ منابع طبیعی نیز کمک خواهد کرد.

غفاری خاطر نشان کرد: از مزایای دیگر این طرح احترام به حقوق شهروندی و کاهش مراجعات به درب منازل مردم است .

وی اظهار داشت : به منظور تسهیل در پرداخت مشترکان نیز روشهای پرداخت متعددی در نظر گرفته شده است تا کسانی که دسترسی به تلفن همراه و ثابت ندارند می توانند قبض خود را از طریق دستگاههای ATM بانکی و یا از طریق دستگاههای پوز در فروشگاههای و سوپر مارکت ها نیز پرداخت نمایند .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد : تاکنون 97 درصد مشترکان مازندرانی شماره شناسه 13 رقمی خود را در سامانه شرکت توزیع برق مازندران ثبت و صورتحساب خود را به صورت پیامکی دریافت می نمایند.

غفاری با تاکید بر ثبت شماره شناسه بقیه مشترکان که تاکنون  موفق به ثبت قبض برق شماره شناسه خود نشده اند ، افزود: این دسته از مشترکان می توانند با ارسال شناسه 13 رقمی قبض هر اشتراک به شماره 10009121  یا  مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیرو ی برق مازندران به نشانی : WWW.MAZTOZI.IR یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها یا دفاتر پست بانک روستایی در روستاها و مراجعه حضوری به واحد خدمات مشترکین امورهای توزیع با ارائه شناسه قبض و شماره همراه خود ثبت تا صورتحساب الکترونیکی ( پیامکی ) خودر را دریافت نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات