همزمان با ایام محرم اهداف  وفلسفه قیام حضرت سیدالشهدا  (ع) درشرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تبیین شد.

همزمان با ایام محرم اهداف وفلسفه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) درشرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تبیین شد.

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین ( ع ) و هفته امر به معروف و نهی از منکر مراسم عزاداری همراه با زیارت عاشورا و مداحی به مدت دو روز با حضور مدیر عامل ، مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان قزوین در حوزه ستادی و امورهای اجرایی این شرکت برگزار شد .
حجت الاسلام دکتر مهدی اسلامی سرمربی صالحین بسیج کارمندان استان قزوین در بخشی از سخنانش این مراسم ضمن با اهمیت خواندن موضوع عزاداری ماه محرم و عاشورای حسینی با تبین و تشریح ماه محرم گفت : دشمنان در صدد ضربه زدن به مکتب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) هستند وبه خیال خود میخواهند این نهضت عظیم جهانی را به فراموشی بسپارند در حالیکه امام حسین مصباح هدایت و کشتی نجات است .
وی در ادامه گفت : حضرت زینب (س ) اسطوره صبر و استقامت وپیام رسان مکتب سرخ حسینی است و ما وظیفه داریم این رسالت را همچنان بدون کم و کاست به نسل های بعدی برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر کاظم لو مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان قزوین نیز در دومین روز مراسم ضمن تشریح واقعه عاشورا و اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) با اشاره به آیه 36 سوره مبارکه اسرا بیان کرد : در تدوین برنامه وراهبرد زندگی خویش به ابزار علم مجهزباشیم و از ظن وگمان پرهیز نماییم تا حق را از باطل شناخته واز غیر حق تبعیت نکنیم.
وی در بخش پایانی سخنانش به بخشی از نامه امام صادق (ع ) به یکی از دوستان خود اشاره و راه و رمز عاقبت به خیری را در کلام امام صادق (ع) در رعایت 3 نکته برشمردند :1 – نعمت های خدا در راه معصیت خرج نکنیم 2- احترام واظهار مودت به ارادتمندان اهل بیت (ع) 3- به حلم و گذشت خدا مغرور نشویم یعنی اینکه هر کاری بکنبم و بگویم که خدا می بخشد و یا اینکه امام حسین دنیا شفاعت ما را میکند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یک شرکت در شهر قزوین می باشد

      نظرات