در نخستین روز از هفته دفاع مقدس  مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد
                        ---1398/06/30 16:28

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد ---1398/06/30 16:28

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس

مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با حضور انبوه همکاران بسیجی این شرکت برگزار شد.

در مراسمی که به همین مناسبت مصادف با اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه حوزه ستادی شرکت برگزار شد، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: هم اکنون پس از گذشت 30 سال از پایان جنگ بر همگان آشکار شده است که جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران جنگی میان دو کشور نبود بلکه جنگ بالغ بر 70 کشور بر علیه ایران اسلامی و بر ضد حرکت انقلابی مردم ایران بود.

سردار حسن زاده دستاوردهای دفاع مقدس را در دو بخش دستاوردهای حداقلی و دستاوردهای حداکثری تقسیم بندی کرد و افزود: ایستادگی و پایداری ملت ایران در مقابل متجاوزین بعثی و دفاع از نوامیس و تمامیت ارضی این آب و خاک در بخش دستوردهای حداقلی این دفاع می گنجد و ایجاد فرهنگ مقاومت و تثبیت نظام فکری انقلاب اسلامی در بخش دستاوردهای حداکثری آن تعریف می شود.

وی با اشاره به پیام تأثیرگذار حضرت امام در پایان جنگ تحمیلی در خصوص لزوم شکل گیری هسته های مقاومت در تمامی جهان تصریح کرد: هم اکنون شاهد هستیم که فرهنگ مقاومت و ایستادگی در سراسر جهان نهادینه شده است و یمنی ها با تکیه بر همین فرهنگ و روحیه انقلابی در مقابل استکبار جهانی و متجاوزین ایستاده اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا رشد صنایع و فناوری های دفاعی ایران اسلامی را یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای دفاع جانانه ملت بزرگوار ایران در مقابل اجانب دانست و گفت: روزگاری صادرات سیم خاردار و مهمات سبک به کشورمان ممنوع بود ولی امروز با اتکا بر فرهنگ پایداری و شهادت که برگرفته از فرهنگ جاویدان عاشورا است توانسته ایم به مرتبه ای از پیشرفت دست یابیم که ابرقدرت ها و مستکبرین نگران صادرات فناوری های نوین ما در عرصه موشکی هستند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: بنابر فرمایش صریح مقام معظم رهبری در هر نقطه ای از عالم که نهضت و گروهی بخواهند در مقابل تعدی و زیاده خواهی استکبار جهانی و صهیونیست ها مقاومت کنند ما خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از آنها می دانیم؛ در همین جنگ اخیر حکام آل سعود و صهیونیست ها با مردم مظلوم یمن نیز با صدور فناوری و دانش موشکی خود از آنها حمایت کرده و می کنیم.

وی با اشاره به عجز و ناتوانی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا در برابر ملت ایران گفت: در زمانه کنونی جبهه مقاومت در اوج عزت و افتخار قرار دارد و شاهد استیلای مطلق این فرهنگ بر کل منطقه هستیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا ادامه داد: در زمانه ای که تبلیغ می کردند که فرهنگ جهاد و ایثار در این مملکت تضعیف شده است شاهد جلوه گری این فرهنگ توسط مدافعان حرم حضرت زینب(س) در کیلومترها فراتر از خاک ایران اسلامی بودیم.

سردار حسن زاده حضور مردم در همه صحنه ها و تلاش پرشور آنها در رفع بحران های اقتصادی و اجتماعی را مهم توصیف کرد و این مورد را یکی از برکات فرهنگ ایثار دانست.

وی در پایان بیانات خود با ذکر خاطره ای از ایام دفاع مقدس به تبیین مفهوم دغدغه مندی پرداخت و گفت: این دغدغه است که حرکت ایجاد می کند و برای استمرار حرکت انقلاب نیازمند این دغدغه مندی در همه آحاد اجتماع هستیم.

در ادامه این مراسم پس از مداحی ذاکران اهل بیت (ع)، حاضران با ذکر فاتحه تابوت شهید گمنام را که مزین به پرچم  مقدس جمهوری اسلامی بود را با شکوه خاصی بدرقه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات