شرکت آب و فاضلاب استان قم بر سکوی نخست صنعت آبفای کشور ایستاد

شرکت آب و فاضلاب استان قم بر سکوی نخست صنعت آبفای کشور ایستاد

شرکت آب و فاضلاب استان قم بر سکوی نخست صنعت آبفای کشور ایستاد

در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی؛

شرکت آب و فاضلاب استان قم بر سکوی نخست صنعت آبفای کشور ایستاد

شرکت آب و فاضلاب استان قم در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفت موفق به کسب رتبه نخست صنعت آب و فاضلاب کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: این شرکت توانست با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد رتبه نخست را در صنعت آب و فاضلاب کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفت، اظهار داشت: اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی،  شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب وکار، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی ارزیابی‌ها به شمار می‌رود.

مهندس رضا غفاری، جمعیت تحت پوشش شبکه آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری، ارتقای کیفیت آب شرب از طریق نصب سامانه‌های تصفیه پیشرفته و ایجاد سامانه دوم در شهر، آب بدون درآمد شهری، مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب  شهری و مطلوبیت آزمون‌های کلرسنجی شبکه توزیع آب در شهر را نیز جزو شاخص‌های اختصاصی ذکر کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی توانست بالاترین امتیاز را در کشور کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا وزیر نیرو با اهدا لوح و تندیس از اقدامات و تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

وزیر نیرو در لوح تقدیر خود آورده است: تامین آب یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه کشور است و کارگزاران صنعت آب از این افتخار و توفیق برخوردارند که در ارائه این خدمت بزرگ سهیم باشند.

دکتر ارکانیان در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به تلاش‌های همه جانبه شرکت آب و فاضلاب استان قم در تحقق برنامه‌ها و اهداف سالیانه و کسب عنوان "دستگاه استانی برتر" در سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی، از اهتمام مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرده و توفیق روز افزون آنان در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشور را از خداوند متعال مسئلت کرده است.

پایان خبر/

موضوع: اخبار عمومی
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان قم

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات