وزیر نیرو در آیین افتتاح پست ساران/ اقدامات ارزشمندی در مدیریت مصرف برق صورت گرفته است

وزیر نیرو در آیین افتتاح پست ساران/ اقدامات ارزشمندی در مدیریت مصرف برق صورت گرفته است

وزیر نیرو با اشاره به مدیریت مصرف صورت گرفته در تابستان گذشته، بیان کرد: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به درستی دستاوردهای مصرف بهینه برق در تابستان گذشته را بیان کرده و مهم آن است که این صرفه جویی ها و مدیریت مصرف که شروع شده نهادینه و تداوم داشته باشد و تنها مربوط به خشکسالی ها و شرایط سخت نباشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، رضا اردکانیان در آیین افتتاح پست 230 کیلو ولت برق ساران شرکت برق منطقه ای خوزستان در گچساران، اظهار کرد: امسال توانسته ایم 3 هزار و 800 مگاوات در اوج بار کاهش مصرف داشته باشیم که اقدامی قابل تقدیر و ارزشمند از تعامل مدیران صنعت برق و مشترکین در کاهش مصرف برق بوده است.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با استمرار عادت خوش مصرفی در جامعه بتوانیم تاب آوری کشور را افزایش داده و آسیب‌پذیری خود را کاهش دهیم تا با استفاده از منابع حاصل در این بخش شاهد رونق، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور باشیم.

وزیر نیرو در بخش دیگری از صحبت های خود، تصریح کرد: در جریان سفر امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد 47 پروژه در بخش ‌های مختلف آب و برق با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 12 پروژه به ارزش 126 میلیارد تومان که عمدتا در بخش برق است آغاز خواهد شد .

اردکانیان افزود: در حال حاضر 70 پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 324 میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست؛ از این رو استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کارگاه‌های بزرگ صنعت آب و برق است .

وی گفت: صنعت برق بالغ ‌بر 23 هزار میلیارد تومان در سال از روش‌های مختلف تحصیل منابع می‌کند و در جهت طرح‌های بزرگ تامین، انتقال و توزیع برق به کار گرفته می‌شود .

وزیر نیرو تاکید کرد: تا پایان امسال 227 پروژه بزرگ صنعت آب و برق در نقاط مختلف کشور افتتاح خواهد شد.

در جریان سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد 11 پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات