افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور وزیر نیرو در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور وزیر نیرو در کهگیلویه و بویراحمد

11 پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح پست 230 کیلو ولت ساران گفت: با حضور وزیر نیرو 11 پروژه زیرساختی این شرکت با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شد ه است.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: بازدید از شروع بکار خط و پست برق بهمئی، شروع عملیات اجرایی پست و خط دژکوه، افتتاح فاز اول پست چرام و شروع عملیات اجرایی فاز دوم این پست و خط، افتتاح پست های ساران، دنا و مختار و شروع عملیات اجرایی خط دوگنبدان - چنارشاهیجان پروژه های متعلق به این شرکت بوده که با حضور وزیر نیرو افتتاح یا کلنگ زنی شدند.

وی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها و بهره برداری از پروژه هایی که کلنگ زنی شد 287 مگاولت آمپر به ظرفیت پست ها و 167 کیلومتر مدار به طول شبکه این استان اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: 20 پروژه برای توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد تا افق 1403 برنامه ریزی شده که با بهره برداری از آنها 63 درصد ظرفیت پست ها و 60 درصد به طول خطوط استان اضافه می شود .

دشت بزرگ با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری پروژه های مصوب بیش از 12 هزار میلیارد ریال است، تصریح کرد: امیدواریم که با همکاری وزارت و کمک استانداری از منابع عمومی، این پروژه ها تامین اعتبار شوند .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به عبور موفقیت آمیز از پیک برق تابستان 98 اشاره کرد و افزود: روند 20 ساله مصرف رشدی 6،4 درصدی را نشان می دهد اما در سال گذشته این رشد متوقف و به منفی 3،8 درصد رسید .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: امسال نیز موفق شدیم که تورم پیک را مهار کنیم و اجازه عبور آن را از سال قبل ندهیم که این مرهون تعامل و همکاری مجموعه برق، استانداری ها و مردم بوده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان صرفه جویی های صورت گرفته را معادل ایجاد یک نیروگاه هزار مگاواتی اعلام و اضافه کرد: با مدیریت مصرف انجام شده هزار میلیارد تومان صرفه جویی شده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات