قدردانی از حضور به موقع عوامل شهرداری در محل حادثه ریزش کوه

قدردانی از حضور به موقع عوامل شهرداری در محل حادثه ریزش کوه

محمدباقر هنربر در حاشیه محل وقوع حادثه ریزش کوه در شهرک باغمیشه تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار داشت: با وقوع این حادثه بلافاصله حدود ۱۰۰ خانه که در این محدوه در معرض خطر بودند، سریعا تخلیه شدند.

هنربر افزود: ریزش کوه در خیابان نیروی هوایی میدان اطلس شهرک باغمیشه حوالی ساعت ۶ صبح رخ داد که همکاران شهرداری تبریز سریعا به ما و فرمانداری اطلاع رسانی کردند. پس از آن برای تمامی کارگروه‌ها اعم از نیروی انتظامی، سپاه، آب و فاضلاب، برق، گاز و...فراخوان داده شد که جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در محل حاضر باشند.

او ادامه داد: همچنین کارگروه لغزش لایه‌های زمین شامل زمین شناسی و راه و شهرسازی که زیر مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران است نیز بلافاصله دعوت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پس از بررسی های اولیه مقرر شد امروز جلسه و کارگروهی در این خصوص تشکیل شود. در این خصوص اقدامات و اولویت برای ما ایمن سازی است تا تمهیدات پیشگیرانه اتخاذ شود.

هنربر با بیان اینکه مقرر شد این جلسه در ۲ مرحله برگزار شود، تصریح کرد: دعوت از شرکت‌هایی که قبلا در اینجا ساخت و ساز انجام داده اند و ایمن سازی اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه دو رکن مهم در این کارگروه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی همچنین با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز همیشه در کنار مدیریت بحران استان بوده و آقای شهردار به عنوان مدیریت بحران شهر بوده اند، گفت: ازشهرداری و شورای هماهنگی مدیریت بحران که بلافاصله پس از اعلام فراخوان در این محل آماده شدند قدردانی می کنم. هم اکنون نیز ماشین آلات شهرداری تبریز در اینجا آماده است تا به محض پایداری اوضاع، اقدامات انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات