مسافران شرکت هواپیمایی سعودی ۱۷ ساعت در فرودگاه سرگردان ماندند

مسافران شرکت هواپیمایی سعودی ۱۷ ساعت در فرودگاه سرگردان ماندند

سیصد مسافر شرکت هواپیمایی سعودی به مدت ۱۷ ساعت در یکی از فرودگاه های این کشور تشنه و گرسنه سرگردان ماندند.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روزنامه 'عرب نیوز' روز یکشنبه نوشت؛ نقص فنی یک فروند هواپیمای 'شرکت هواپیمایی سعودی' که عازم هند بود وبی توجهی مسئولان این شرکت منجر به سرگردان شدن ۳۰۰ مسافر به مدت بیش از ۱۷ ساعت بدون آب و غذا در فرودگاه 'ملک فهد' در بندر 'دمام' شد.

به نوشته این روزنامه ، پرواز شماره 'اس وی ۷۷۱ ' شرکت هواپیمایی عربستان سعودی از مبدا 'جده' که عازم 'چنای' در هند بود روز پنجشنبه برای سوار کردن شمار دیگری مسافر در فرودگاه دمام به زمین نشست.اما هواپیما در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه ( به وقت محلی ) از باند فرودگاه بیرون برده شد و پس از دو ساعت معطلی، مهمانداران اعلام کردند که به خاطر نقص فنی هواپیما قادر به پرواز نیست و مسافران باید از آن خارج شوند.

روزنامه عرب نیوز افزود: ناهماهنگی میان مسئولان فنی فرودگاه و کارکنان شرکت هواپیمایی سعودی موجب شد که مسافران در یک سالن دور افتاده پیاده و نگهداری شوند. مسافران با مقدار کمی آب و بدون هیچگونه مواد خوراکی تا ساعت ۸ صبح روز بعد در انتظار ماندند تا اینکه از آنان با تکه ای نان پذیرایی شد.

این در حالی است که درمیان مسافران زنان و کودکان شیرخواری وجود داشتند که ساعتها ی زیادی را با گرسنگی و تشنگی سپری کردند.

به گفته سخنگوی این شرکت هواپیمایی، علت بازگردانده نشدن مسافران به سالن انتظار اصلی فرودگاه، عبور نکردن انها از مبادی (گیت) کنترل مسافران برای بار دوم و سوم و همچنین دور بودن هتل از این فرودگاه بود که در مسافت دوری از شهر دمام ساخته شده است.

 

    نظرات