پروژه بازگشایی کمربندی شمال غرب شهر چناران آغاز شد.

پروژه بازگشایی کمربندی شمال غرب شهر چناران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی گفت؛ با همت اعضای محترم شورای شهر و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهی منطقه انتظامی، جانشین فرماندهی سپاه و جمعی از کشاورزان چناران، کلنگ فاز اول احداث کمربندی شمال غرب شهر در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس به زمین زده شد.

شهردار چناران اظهار داشت: این کمربندی در اراضی کشاورزی جاده جوکال تا پشت بازار دام بصورت ایجاد راه خاکی(شوسه) در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: توافق اولیه احداث کمربندی با مالکین اراضی کشاورزی این مسیر با تلاشی که از سوی اعضای محترم شورای شهر انجام گرفت، به ثمر نشست که جا دارد از زحمات این عزیزان و همراهی خوب کشاورزان و مالکین مسیر کمربندی قدردانی ویژه داشته باشم.


مهندس بارویی بیان کرد: به لطف خدا پس از انجام توافقات اولیه با مالکین اراضی کشاورزی و در گام بعدی عملیات نقشه برداری و میخ کوبی مسیر مزبور از طریق پیمانکار واجد شرایط در دست انجام قرار گرفت که با موفقیت به پایان رسید.


این مقام مسئول با اشاره به اتمام عملیات میخ کوبی کمربندی، گفت؛ طبق برنامه ریزی های انجام گرفته طی هفته جاری کار تسطیح و عملیات خاکبرداری اراضی مسیر کمربندی توسط اداره عمران شهرداری آغاز میشود و امیدواریم احداث جاده شوسه به زودی تکمیل و به اتمام رسد.


مهندس بارویی تصریح کرد: هدف از اجرای کمربندی در شمال غرب شهر که به طول ۷/۵ کیلومتر است، ایجاد یک راه خاکی مناسب به منظور تامین ارتباط میان شرق، شمال و غرب شهر چناران در آینده نزدیک می باشد.


شهردار چناران، ادامه داد: همچنین با احداث این جاده شوسه امکان عبور بارهای کشاورزی که در فصل برداشت محصولات کشاورزی بویژه چغندر قند شاهد بار ترافیکی سنگین حاصل از آن هستیم به این مسیر انتقال داده میشود و قطعا بخش قابل توجهی از این مشکلات مرتفع میشود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات