قفل مسکن‌مهر پرند باز شد

قفل مسکن‌مهر پرند باز شد

www.BanaNews.irشهر جدید پرند بعد از چند بار برنامه‌ریزی برای افتتاح سری اول واحدهای مسکونی‌مهر مختص تهران، ۱۰ صبح روز سه‌شنبه –فردا- میزبان استاندار تهران و وزیر مسکن قرار می‌گیرد تا ۲۱۰۰ واحد مسکونی از جمله واحدهای مسکونی‌مهر پروژه مپسا افتتاح

رسمی شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روز گذشته خبرنگار دنیای‌اقتصاد از واحدهای مسکونی‌مهر در فاز ۳ شهر جدید پرند که همگی به شیوه صنعتی‌سازی توسط پیمانکاران عضو شرکت مپسا ساخته شده بازدید کرد و نتایج این بازدید حاکی است: واگذاری کلید آن دسته از واحدهای مسکونی که مراحل ساخت آنها تکمیل شده، شروع شده است و مابقی واحدها که به‌رغم نماکاری، نازک‌کاری آنها باقی مانده در زمان دیگری تحویل متقاضیان خواهد شد. محل افتتاح رسمی این واحدها در داخل پروژه مشخص شده است.

دیروز تعدادی از متقاضیان مسکن‌مهر به محض دریافت کلید اقدام به اسباب‌کشی به این منطقه کردند.

پیش‌تر قرار بود افتتاح سری اول مسکن‌مهر در پرند توسط مقامات ارشد دولت انجام شود، اما ظاهرا حضور آنها به پروژه‌های بزرگ‌تر در ماه‌های آتی موکول شده است.

روز گذشته سعید صابونی مدیرعامل شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار «دنیای‌اقتصاد» با تاکید بر اینکه کار بزرگی به لحاظ حجم ساخت‌وساز در پرند اتفاق افتاده که در هیچ یک از شهرهای جدید و سایر شهرهای کشور سابقه نداشته، افزود: برای ساخت ۱۲ مدرسه، ۹ مسجد و ۳۰ واحد تجاری در مناطقی که مسکن‌مهر ساخته شده اقدام کرده‌ایم تا با مسکونی شدن این واحدها، خدمات در آنها برقرار شود.

وی درباره بحث آب و برق و گاز مسکن‌مهر در شهر جدید پرند که پیش از این هیچ امیدی به تامین آنها در زمین‌های ۹۹ساله نبود، گفت: مسوولان آب و برق و گاز ورود کرده‌اند و اقداماتی را آغاز کرده‌اند، اما سرعت اجرای آنها با سرعت مسکن‌مهر همخوانی ندارد.

آب پرند از رینگ تهران

مدیر عامل پرند در آستانه تحویل تعدادی واحد مسکن‌مهر اعلام کرد: پرونده آب شرب پرند به مرحله خوبی رسیده است و مصوب شده آب شرب پرند با ظرفیت ۲ متر مکعب بر ثانیه برای ۱۱۰ هزار واحد مسکونی، از طریق رینگ تهران وصل شود که باید تامین و تخصیص آن انجام شود.

وی همچنین افزود: با اقدام خوبی که نیکزاد در مقام سرپرستی وزارت راه برای مترو شهر جدید پرند انجام داد، مراحل ساخت آن شتاب خوبی گرفته است.

صابونی گفت: در حال حاضر سه پیمانکار به صورت سه شیفت برای ساخت مترو پرند مشغول به کار شده‌اند.

 

 

 

    نظرات