پلیس باید مامن ضعیفان و دژی در مقابل ضالمان باشد

پلیس باید مامن ضعیفان و دژی در مقابل ضالمان باشد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، پور محمد شریعتی نیا نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور نود و هفتمین نشست علنی شورا گفت: حضور فعالانه اصحاب رسانه موجب این می‌شود که مدیران پویاتر، کم اشتباه‌تر و با برنامه‌تر باشند.
وی افزود: فرارسیدن هفته بزرگداشت ناجا را تبریک می گویم. نیروی انتظامی از سه نیرویی که اول انقلاب بود یعنی ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و راهنمایی و رانندگی تشکیل شد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کند و مهمترین هدف آن استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی، نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای نظام و برخورد با هر گونه اخلال و آشوب است.
شریعتی نیا تاکید کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی باید مأمن ضعیفان و دژ مستحکمی در مقابل ظالمان و متجاوزان به حقوق مردم باشد.
وی تصریح کرد: ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا و عشایر نام‌گذاری شده است، هرچه روستاها و مناطق روستایی و عشایر بیشتر فعال باشند و مورد حمایت نظام قرار بگیرند منتج به کاهش مهاجرت به شهرها شده و موضوع حاشیه نشینی کمتر خواهد شد. امیدواریم مدیران ارشد نظام بیش از پیش به این موضوع توجه کنند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: روز ۱۴ مهر روز بزرگداشت #سلمان_فارسی است. سلمان خدمات شایسته ای را در صدر اسلام داشته و تا اندازه ای به پیامبر اسلام نزدیک بوده که پیامبر در وصف ایشان "سلمان منا" می‌گفتند.
شریعتیی‌نیا گفت: تندیس سلمان فارسی روز گذشته در میدان خوراسگان در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان نصب شد و باید بیش از پیش از چنین الگوهایی تندیس ساخته و نصب شود.
وی به روز ۱۶ مهر روز جهانی کودک اشاره کرد و افزود: شهر اصفهان نیز مفتخر به کسب عنوان شهر دوستدار کودک از سوی یونسکو هست. برای تامین آینده مملکت و نظام باید توجه خاصی به کودکان و نوجوانان داشته باشیم. کودکان مظلوم‌ترین و معصوم‌ترین قشر هستند. والدین باید حقوق کودکان را بشناسند و نسبت به رعایت آن دقت لازم را داشته باشند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز ۱۷ مهر روز جهانی پست است، خاطرنشان کرد: پست چی در گذشته یکی از امین ترین افراد در ذهن مردم بوده است. امروزه پست با توجه به ورود وسایل ارتباطی جدید به جامعه، مبادله کالا را انجام می‎دهد که می تواند در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا بسیار موثر باشد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات