سپاه فراجناحی است

سپاه فراجناحی است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سردار مجتبی فدا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: مجموعه شورا تنها نهاد ویژه شهری است که در کمک به دولت برای خدمات به مردم و با رأی مردم تشکیل شده است و مجموعه تحت امر شورا شهرداری است. بی نظیرترین دستگاهی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.
وی افزود:در مجموعه دستگاه‌های کشور مثل شهرداری دستگاهی نیست که شبانه روز در ارتباط با مردم باشد و هرگونه حرکت اقدام و کوچک‌ترین خلأ باعث و بانی مسائل و مشکلاتی می‌شود.آتشنشانی، آرامستان‌ها، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خدمات شهری و ... شبانه روزی است و این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیرات بسزایی بر روی مردم داشته باشد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ادامه داد: انتظار و درخواست من این است که مجموعه‌هایی که با شما و شهرداری مشغول فعالیت هستند معضلات و مشکلات افراد خود را برطرف کنند که خدایی نکرده در ایام و مناسبت‌های خاص نخواهیم در شرایط حساس در کف خیابان با آنها مشاوره و خدایی نکرده برخورد کنیم.
فدا تصریح کرد: اگر در دفاع مقدس 1500 کیلومتر از اصفهان دور شدیم و یک دهم شهدای ایران را تقدیم کردیم برای اسلام، قرآن و ولایت بوده است، یک ششم شهدای دانش آموز متعلق به استان اصفهان است، یک چهارم شهدای ورزشکار، یک پنجم شهدای روحانی کل کشور متعلق به استان اصفهان است و بیشترین تعداد خانواده دو شهید به بالا را استان اصفهان دارد و بیشترین جانباز بالای 25 درصد در استان اصفهان زندگی می‌کنند.
وی اضافه کرد: این ظرفیت در کنار دیگر ظرفیت‌های اصفهان مثل میدان امام(ره)، عالی قاپو و ... باید دیده شود، شهید خرازی، کاظمی، میثمی و ردانی پور را همه می‌شناسند، اما شهدایی مثل شهید زرین یکی از شهدای محوری استان اصفهان است که با چهار پسر و سه دختر و به واسطه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که داشته به عنوان تک تیرانداز در جنگ شرکت کرده است را کسی نمی‌شناسد. او در سال 62 و در عملیات خیبر به شهادت می‌رسد. مهم‌ترین کسی که در دنیا و در زمینه تیراندازی چهره شده است "کیریس کایر" است که در عراق 160 شلیک موفق داشته است. این درحالی است که شهید زرین سه هزار شلیک موفق داشته است و عمدتاً فرماندهان ارتش صدام را زده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن روی خانواده و مراکز آموزشی ما بسیار تمرکز کرده است و سعی دارد الگو دهی کند. ما تا چه اندازه سعی و تلاش کردیم الگوهای خود را به جوانان معرفی کنیم. اگر خوب توجه کنید 22 بهمن 57 هنوز آب خوش پیروزی از گلوی ملت پایین نرفته است 20 روز بعد پادگان مهاباد غارت می‌شود، اول بهمن 58 در ابتدای انقلاب در منطقه کردستان همه اتفاقاتی که امروز داعش در عراق و سوریه انجام داد دیده‌ایم. در سیستان و بلوچستان همه این اتفاقات رخ داد.
فدا با بررسی چگونگی حمله عراق و صدام به مرزهای ایران گفت: آن موقع که نمی‌توانستیم ایستادیم، امروز به حدی رسیده‌ایم که دست برتر را داریم و ضربت متقابل می‌توانیم وارد کنیم در لحظه و زمان مقتضی می‎‌توانیم ضربه بزنیم، امروز از تهدید جنگ نمی‌ترسیم. امروز قدرت و توان بازدارندگی در کمک به صنعت هسته‌ای داریم و در این زمینه حرف برای گفتن داریم، 2000 متر آنطرف تر موشک می‌زنیم که فقط یک متر خطا دارد. طی چهار سال گذشته 250 گروه تروریستی را به سمت مرزهای کشور فرستادند که قبل از ورود یا حین ورود دستگیر شده یا از پای درآمده اند.
فدا افزود: امروز نقطه درگیری ما 2000 کیلومتر آن طرف تر است. ما طی تاریخ دو بار به دریای مدیترانه رسیده‌ایم یک بار در دوران هخامنشی یک بار هم در دوران جمهوری اسلامی که داعش را در کنار این دریا از پای درآوردیم، آمریکایی‌ها می گویند 7 تریلیون دلار خرج کرده‌اند، اما چه کسی عزت پیدا کرده است؟ امروز ما فرهنگ نه گفتن به استکبار جهانی را استارت زده‌ایم، این فرهنگ این حمله گیج کننده را در عربستان انجام داده است که همه دنیا در حیرت اند. آمریکایی‌ها نمی‌خواهد بگویند از یک گروه تروریستی کوچک خورده‌اند، برای همین مدام می گویند ایران این کار را کرده است.
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها اگر بدانند در جنگ پیروز می‌شوند مطمئن باشید حمله می‌کنند، اما آنها از حمله پیشگیرانه می‌ترسند. مقر داعش از داخل ایران مورد حمله قرار گرفت و این اتفاقات کم اتفاقاتی نیست.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توصیه من این است که اگر یک بار می‌خواهید در شورا باشید هرکاری می‌خواهید بکنید، اما اگر می‌خواهید خدمت کنید درست حرکت کنید و مسابقه خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهید. متاسفانه به واسطه اختلاف سلیقه بخشی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها کنار گذاشته شده است، گاهی برخی افراد گلگی می‌کنند پس خواهش می‌کنم از این ظرفیت‌ها استفاده شود. مجموعه شهرداری و شورا سیاست گذاری و هدایت کند، اما از دستگاه‌های دیگر کمک بگیرید.
فدا تصریح کرد: مساجد، هیئات‌ها و ... کار فرهنگی می‌کنند و از این ظرفیت استفاده کنید. شفافیت همه جا خوب است از شفافیت ترسی نداشته باشید.
وی اظهار کرد: به واسطه اینکه استان اصفهان ویژه است در نامگذاری‌ها از اسوه‌ها بیشتر استفاده کنید، زحمات زیادی می‌کشید و تلاش زیادی می‌کنید، من از شهردار و زیرمجموعه‌ها تشکر می‌کنم کار می‌شود ولی کار نشده بسیار است. زنگ خطر در مناطق حاشیه‌ای اصفهان زده شده است و تاثیرات منفی این مناطق بر روی شهر اصفهان بسیار زیاد است. دارک، زینبیه، همت آباد و برخی مناطق داخل شهر معضلاتی دارد که اگر بحث فرهنگی و اجتماعی آن جدی گرفته نشود شهر را دچار مشکل می‌کند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان، اعتیاد، طلاق، اراذل اوباش و .... آسیب‌هایی است که گریبان گیر شهر خواهد شد. شما هرساله زحمت می‌کشید کمک می‌کنید برای مردمی که از استان‌های دیگر به اصفهان می‌آیند تا با قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهر اصفهان آشنا شوند. از سوی دیگر کمک کنید به دانش آموزان شهر اصفهان به افرادی که می‌توانند مدیر، عضو شورا و شهرداران آینده باشند. آن‌ها را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنید این ظرفیت خوبی است. سپاه آماده کمک رسانی و خدمات رسانی به مردم است.
فدا خاطرنشان کرد: سپاه فراجناحی است، من منکر کارهای شده نیستم، ولی کار باقی مانده و نشده هم وجود دارد کاری به شما ندارد و 12 سال دیگر هم بدویم هنوز کار هست.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات