كار روابط عمومی ها در شرایط كنونی كشور، حساسیت بیشتری دارد

كار روابط عمومی ها در شرایط كنونی كشور، حساسیت بیشتری دارد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی حسن پارسی پور که در دوره آموزشی عکاسی و تصویربرداری برای روابط عمومی های استان سخن می گفت، ادامه داد: این حساسیت کار، به تمرکز بیشتر بر شیوه های نوین اطلاع رسانی نیاز دارد و این سازمان آماده همکاری در برگزاری دوره های تخصصی آموزش روابط عمومی ها و تقویت آنهاست.
وی نقش روابط عمومی ها در تبیین شرایط خاص کشور را با اهمیت قلمداد کرد و افزود: در شرایطی که به همدلی و وحدت در جامعه و افزایش ضریب اعتماد بین مردم و دولت در تمام سطوح نیاز داریم، اهمیت جایگاه و ایفای درست نقش روابط عمومی ها بسیار مهم است و مسئولان روابط عمومی باید با اطلاع رسانی مطلوب خدمات و نقاط قوت و انتقال نقدهای بیرونی به سازمان ها به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه در راستای اصلاح ساختار بودجه و تبدیل تهدید تحریم ها به فرصتی برای قطع وابستگی به نفت تلاش می کند و در این مسیر از کمک نخبگان و دانشگاهیان بهره می گیرد تا آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است محقق شود تا تغییر نگرشی را در نظام برنامه ریزی و بودجه کشور شاهد باشیم که این هم به تعامل و همدلی همه دستگاههای اجرایی نیاز دارد و این نیازمند همت و تلاش روابط عمومی هاست.
در ادامه دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی با اشاره به اهمیت روزافزون برگزاری دوره های آموزشی و باتوجه به گسترش مداوم مباحث حوزه ارتباطات، از برگزاری چند دوره دیگر برای ارتقای مهارت های مسئولان و کارشناسان روبط عمومی های این استان خبر داد.
علی قلیزاده گفت : با تمهیدات خوب سازمانها و درک ضرورت آموزش کارشناسان و مدیران روابط عمومی سعی داریم هر ماه حداقل یک دوره آموزشی را برگزار کنیم چرا که علم ارتباطات و روابط عمومی همیشه نیاز به روز آموری دارد.
شایان ذکر است دوره آموزشی عکاسی و تصویر برداری به منظور ارتقاء سطح روابط عمومی های استان به مدت ۴۸ ساعت در کلاس هایی به صورت تئوری و عملی با تدریس احسان کمالی برگزار شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری جاجرم

    منبع خبر

    شهرداری جاجرم

    شهرداری جاجرم یک شهرداری در شهر جاجرم می باشد

      نظرات