هشتمین کتاب گردشگری تهران به چاپ رسید

هشتمین کتاب گردشگری تهران به چاپ رسید

www.BanaNews.irمدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان‌تهران از چاپ هشتمین کتاب گردشگری تهران در ۵ زبان خبر داد که در بین شهروندان و گردشگران به صورت رایگان توزیع می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد ابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: از خردادماه سال گذشته تا خردادماه امسال ۸ کتاب در موضوعات گردشگری و میراث فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران به چاپ رسیده است.

وی در ادامه افزود: هشتمین کتابی که طی روزهای اخیر در ۵ هزار نسخه به چاپ رسیده کتاب معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی، تاریخی و زیارتی استان تهران است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان‌تهران درباره محتوای این کتاب گفت: پیشنیه تهران، گورستان‌ها، کاخ‌ها، موزه‌ها، خانه‌های تاریخی، ‌مساجد، مدارس تاریخی و بناهای اقلیت‌های مذهبی به همراه عکس‌، عمده محتوای این کتاب است.

لاریجانی گفت: این کتاب و مابقی ۷ کتاب چاپ‌شده در بین شهروندان و گردشگران به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب‌هایی که تاکنون توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران به چاپ رسیده شامل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران، مناطق نمونه، کتاب دو جلدی نقش هدفمندکردن یارانه‌ها در گردشگری، بانک اطلاعات گردشگری و کاوش‌های محوطه باستانی ازبکی است.

 

 

    نظرات