حفظ ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر، سیاست شورای  ...

حفظ ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر، سیاست شورای ...

حفظ ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر، سیاست شورای پنجم است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی شب گذشته و در نشست صمیمی اعضای کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد و مدیران منطقه ثامن شهرداری با ساکنان محله دریادل که در مسجد حضرت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف از برپایی این نشست‌ها، شنیدن صدای شهروندان است، اظهارکرد: مسجد پایگاهی برای پرداختن به امور مرتبط با مردم بوده و به همین منظور تاکنون جلسات متعددی به میزبانی مساجد در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی داشته‌ایم.

وی در ادامه صحبت های خود به تشریح رویکردهای شورای پنجم شهر مشهد در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی پرداخت و گفت: ما معتقدیم ساکنین این بافت، باید در منطقه بمانند و مخالف مهاجرت آنها به نقاط دیگر شهر هستیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق این نگاه و سیاست‌گذاری، شهرداری مکلف شده برای محلات هدف بازآفرینی گروه های تسهیلگر را مستقر کند؛ تاکنون 6 دفتر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و سایر محلات نیز به زودی فعال خواهند شد.

رئیس کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد با بیان اینکه بازآفرینی در تعامل با مردم انجام می‌شود، افزود: لازمه تحقق بازآفرینی حضور و مشارکت مردم و ساکنان در برنامه‌ریزی‌ها و همفکری هاست.

نوروزی در ادامه گفت: شهرداری برای خدمت به مردم شکل گرفته و رضایتمندی مردم را بعنوان یک اصل میدانیم چراکه رضایت خداوند نیز در گرو رضایت خلق خداست.

وی با بیان اینکه شهر از محل عوارض دریافتی از شهروندان اداره می‌شود، اظهارکرد: روزانه 5 میلیاردتومان هزینه جاری شهر است و شهرداری در زمینه های متعدد فعالیت می‌کند تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.

نوروزی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت شما شهروندان عزیز مشهدی بتوانیم منشاء خدمات بیشتری برای مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات