جلسه هم اندیشی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به استخدامی موقت در شهرداری کلاردشت

جلسه هم اندیشی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به استخدامی موقت در شهرداری کلاردشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاردشت "
صبح روز پنج شنبه سی و یکم مرداد ماه جلسه هم اندیشی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به استخدام موقت شهرداری کلاردشت به ریاست مهندس پورعلی شهردار کلاردشت و با حضور مسئولین اداری ، کارگزینی ، مالی و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد
در این جلسه شهردار کلاردشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل شهرداری به نکات زیر برای پیشبرد اهداف شهرداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز شهر کلاردشت اشاره نمود .
1-    حضور به موقع در محل کار
2-    انجام دادن کارهای محوله به نحو مطلوب
3-    تعامل بیشتر پرسنل با یکدیگر برای بهتر انجام شدن کارها

و درادامه مهندس پورعلی شهردار کلاردشت گفت: با توجه به مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تمامی قراردادهای کارمندان شهرداری کلاردشت با رابطه استخدامی انجام کار معین از ابتدای سال 1398 به استخدام موقت تغییر خواهد کرد.
از تلاش‌ها و کوشش‌های مدیرکل منابع انسانی و کلیه همکاران و مسئول اداری و کارگزینی شهرداری  که در به سرانجام رساندن این موضوع که یکی از دغدغه‌های ذهنی عده زیادی از همکاران با سابقه ما در شهرداری کلاردشت است، تشکر نمود .
در پایان شهردار کلاردشت اظهار داشت : رضایت مردم برای ما مهم است باتوکل به خداوند و همکاری شما پرسنل زحمت کش تلاش داریم تا شهری درخور شایسته برای شهروندان عزیز کلاردشت بسازیم /

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کلاردشت

    منبع خبر

    شهرداری کلاردشت

    شهرداری کلاردشت یک شهرداری در شهر کلاردشت می باشد

      نظرات