بادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد

بادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد

با حضور فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر قشم ، پاسداران ناحیه مقاومت سپاه قشم ، ایثارگران و مسئولین شهرستان قشم یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در محل سالن همایش های شهرداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری قشم در این مراسم پس از عرض خیر مقدم جناب آقای محمدی جانشین شهردار قشم و ایراد سخنرانی توسط بازماندگان ریاست شورای اسلامی شهر قشم و همچنین پاسدار سالاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم ، نصری فرماندار شهرستان سخنرانی کردند.

علیرضا نصری در یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: ملت ما در دفاع مقدس آن گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشت و بار دیگر در برابر داعش دست‌پرورده آمریکا هم ایستاد و امتحان خود را در برابر چشم جهانیان پس داد.

وی با بیان این‌که تاریخ افتخارآمیز دفاع مقدس یادآور مقاومتی است که در آن حتی یک وجب از خاک ایران عزیز جدا نشد و هر ایرانی غیرتمندی باید به آن افتخار کند.

نصری ادامه داد: مدت‌زمان دفاع مقدس ما دو برابر جنگ جهانی دوم و پنج برابر جنگ جهانی اول بود با این تفاوت که در جنگ‌های جهانی تعدادی کشور در برابر تعدادی دیگر می‌جنگیدند، اما در جنگ تحمیلی یک انقلاب نوپا و یک کشور با دستگاه عظیم استکباری و ۷۵ کشور رویارو شده بود که هر یک به نحوی از انحاء صدام ملعون را کمک می‌کردند تا شاید بتوانند این درخت نوپا را ریشه‌کن کنند.

وی اضافه کرد: جوانان غیور این ملت با پشتیانی همگانی مردم فداکاری و مجاهدت را به منصه ظهور رساندند و کاری کردند که تمام صاحب‌نظران نظامی دنیا را به تعجب واداشت.

نصری توکل به خدا و ایمان به نصرت لایزال الهی را موتور محرک دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که هرکجا با معنویت و اخلاص گام برداریم خدا یاری کننده است و برای رضای خدا کار انجام دادن و ایثار و ازخودگذشتگی و عشق به میهن و ولایتمداری مؤلفه‌هایی است که برای پیروزی سخت به آن نیازمندیم.

فرماندار قشم ابراز داشت: کسانی که ادعای روشنفکری و ملی‌گرایی دارند بدانند ملی‌گراتر از شهدا وجد ندارد که بسیاری از ملی‌گرایان کوچک‌ترین سختی را برای دفاع از وطن موردادعا به خود روا نمی‌دارند اما رزمندگان ما بزرگ‌ترین رنج‌ها را به جان خریدند و بدون مدعا و جاروجنجال برای کیان میهن اسلامی جان‌فشانی‌های عظیم کردند.

در پایان نیز از ایثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در شهرداری قشم تجلیل بعمل آمد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قشم

    منبع خبر

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم یک شهرداری در شهر قشم می باشد

      نظرات