بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از تصفیه‌خانه های فاضلاب در حال ساخت شیراز وصدرا

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با هیئت همراه و نیز محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز از پیشرفت فیزیکی و مراحل نصب تجهیزات در حال احداث بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات و عملیات احداث قرار گرفتند.

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تأکید به تسریع در اتمام

این پروژه ملی اظهار داشت: طبق برنامه دولت، افتتاح پروژه‌های در دست احداث که حداکثر تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید اهمیت ویژه‌ای داده شود.

وی با اشاره به حلاوت و شیرینی افتتاح پروژه‌های مذکور برای مردم خاطرنشان کرد: مردم را با پروژه‌های طولانی‌مدت معطل نکنیم.

محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز با اشاره به اهمیت ویژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به لحاظ اجتماعی و زیست‌محیطی اظهار داشت: این پروژه جزء پروژه‌های کلیدی استان است که ازلحاظ توسعه شهری سند توسعه استان محسوب می‌شود.

در این بازدید، آخرین مسائل و موانع موجود در خصوص روند احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و نیز منابع موردنیاز پروژه موردبررسی قرار گرفت .

ا...بخش نظر پور ،مدیرعامل آبفا شیراز ضمن تشریح عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز در احداث این تصفیه‌خانه‌ها خواستار تخصیص اعتبار و منابع مالی برای تزریق به پروژه‌های فوق جهت تسریع در انجام عملیات اجرایی و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات