دیدار صمیمی مدیرعامل و مدیران آبفا شیراز با جانباز دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، به‌منظور قدردانی از تلاش‌های صادقانه و تجلیل از مقام شامخ جانبازی همکار عزیز دفاع مقدس علی صفائیان در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب، ا...بخش نظر پور، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل به همراه فرمانده پايگاه مقاومت بسيج، مشاور مدیرعامل در امور ايثارگران، مشاور مدیرعامل در امور جوانان و نیز مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز با حضور در منزل ایشان به‌پاس قدردانی هدیه‌ای به‌رسم یادبود تقدیم این خانواده نمودند.

ا...بخش نظر پور، مدیرعامل آبفا شیراز اظهار داشت: حضور جانبازان در شرکت مایه افتخار و مباهات است. جانبازان به دلیل ایثارگری بزرگی که انجام داده‌اند جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند و ما به وجودشان افتخار می‌کنیم.

مدیرعامل آبفا شیراز ضمن قدردانی از تلاش‌های ایثارگران درزمینهٔ حمایت همه‌جانبه از دولت و نظام مقدس اسلامی افزود: دولت و مسئولین نیز در خصوص پیگیری امور و مشکلات جانبازان، عزمی جزم دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می‌توان از جانبازان به‌عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال‌ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی‌هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات