شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در ارزیابی عملکرد سال 97 جشنواره شهید رجایی مقام اول را کسب کرد.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در ارزیابی عملکرد سال 97 جشنواره شهید رجایی مقام اول را کسب کرد.

در ارزیابی عملکرد سال 97 و در راستای اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری و تحقق اهداف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در گروه شرکت‌ها و بانک‌ها و بیمه‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داد.

در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان که عصر روز گذشته پنجشنبه 4 مهر ماه 98 در سالن پیامبر اعظم استانداری و با حضور دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان و رئیس ستاد و نصراللهی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان به عنوان دستگاه برتر گروه شرکت‌ها، بانک‌هاو بیمه‌ها استان در ارزیابی عملکرد سال 97 انتخاب و با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم نصراللهی‌زاده دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی گفت:‌ همه از قبل تولد تا زمان مرگ با نظام اداری ارتباط داریم لذا سیستم اداری ما در کشور بسیار پرمشغله بوده و وظایف بسیاری را به عهده دارد از اینرو بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که به برنامه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اهداف تحول اداری ارتباط دارد، با حضور 48 دستگاه اجرایی استان و به منظور تعیین دستگاه با عملکرد برتر در سال 97 اجرا گردید.

صدیق محمدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از کلیه معاونین و مدیران و کارکنان شرکت کسب رتبه اول در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی را نمود همت والا و تلاش مضاعف کلیه مجموعه دانست و گفت علی‌الرغم مشکلات بسیاری که پیش روی شرکت قرار دارد موفقیت در کسب رتبه اول در گروه شرکت‌های، بانک‌ها و بیمه‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بالای علمی و تعهد اخلاقی و انسانی و روحیه جهادی کلیه اعضای مجموعه است که این امر شایسته تشکر و قدردانی است.

لازم به ذکر است شرکت آبفار کردستان هفت شاخص اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، شفافیت مالی و اداری و ... 3 شاخص اختصاصی جمعیت بهره‌مند از آب آشامیدنی بالای 20 خانوار، آبرسانی به روستاها، اجرای برنامه ایمنی آب موفق به کسب رتبه اول در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه موفق به کسب رتبه اول گردید. لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات