* بهره برداری ایستگاه پمپاژ آبرسان به 150 خانوار روستای علی آباد سالارهمزمان با هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت ایستگاه پمپاژ آبرسانی به 150 خانوار روستای علی آباد سالار با اعتباری بالغ بر 1000میلیون ریال از توابع شهرستان ارسنجان با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار، ائمه جمعه و مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت ،طرح آبرسانی به روستای شاه علمدار از پروژه مجموعه دهنو رزک از بخش مرکزی شهرستان زرین دشت با اعتباری بالغ بر 4500 میلیون ریال و با جمعیت 20 خانوار با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه و مسئولین محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت آیین بهره برداری از مخازن ذخیره آب آشامیدنی روستاهای آبگل و گنک از توابع شهرستان فیروزآباد با جمعیت برخوردار 829 خانوار به حجم 400 متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 2880 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه و مسئولین محلی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس بهره برداری از دو باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی به حجم 200 متر مکعب در روستاهای بریخون و شولی از مجموعه آبرسانی تنگ روئین شهرستان قیر و کارزین با صرف اعتباری بالغ بر 2400 میلیون ریال و جمعیت بهره مند 120 خانوار همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه و مسئولین محلی بهره برداری گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت و با حضور و قدوم معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس، فرماندار، امام جمعه و مسئولین محلی پروژه های آبرسانی به مجموعه های جره و بالاده، باغدشت و محمد آباد و آبرسانی به روستای کشاورزی شهرستان کازرون با صرف اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال و جمعیت بهره مند 3350 خانوار به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، امام جمعه و مسئولین محلی پروژه آبرسانی کفترک مجموعه 8 روستایی و آبرسانی به روستای چور آب شهرستان شیراز با صرف اعتباری بالغ بر 26000 میلیون ریال و جمعیت 2350 خانوار به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت طرح آبرسانی روستای فیروزی شهرستان مرودشت با حضور فرماندار، بخشدار ، امام جمعه، مسئولین محلی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس با جمعیت1042 خانوار و با صرف اعتباری بالغ بر 9200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت فاز دوم مجموعه آبرسانی روستایی امام علی (ع) شهرستان داراب با حضور فرماندار، بخشدار ، امام جمعه، مسئولین محلی شامل 5 روستا با جمعیت915 خانوار و با صرف اعتباری بالغ بر 19500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، نماینده شهرستان های لامرد ومهر، فرماندار، بخشدار ، امام جمعه و مسئولین محلی پروژه آبرسانی خط انتقال طرح محرم به "روستای کشکو" بخش اشکنان شهرستان لامرد با صرف اعتباری بالغ بر 16000 میلیون ریال و جمعیت تحت پوشش 230 خانوار به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 53 خانوار روستای بلبلی از توابع بخش علامرودشت شهرستان لامرد با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و علامرودشت، ائمه جمعه و مسئولین محلی به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار، بخشدار ، امام جمعه و مسئولین محلی کلنگ زنی خط انتقال آب روستای هفت آسیاب شهرستان قیروکارزین با جمعیت50 خانوار از خط آبرسانی لارستان به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 12200میلیون ریال به زمین زده شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات