مسکن مهر دلفان در مرحله انتخاب زمین/ این همه هیاهو برای هیچ!

مسکن مهر دلفان در مرحله انتخاب زمین/ این همه هیاهو برای هیچ!

www.BanaNews.irدر حالیکه مسکن مهر شهرستان دلفان همچنان در مرحله آزادسازی زمین قرار دارد اما همه سطح شهر نورآباد از بنرهای تبلیغاتی پرشده است که افراد از همدیگر به خاطر آزادسازی زمینهای مسکن مهر تقدیر کرده اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، در حالیکه در اقصی نقاط کشور شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه های مسکن مهر و خانه دار شدن مردم هستیم اما در شهرستان دلفان مسئولان به خاطر آزادسازی زمین مسکن مهر از همدیگر تشکر می کنند.

این در حالیست که تاکنون بارها مردم شهرستان دلفان از روند کند پروژه های مسکن مهر انتقاد کرده اند و خواستار تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر شده اند.

امام جمعه شهرستان دلفان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر در این شهرستان اظهار داشت: مسکن مهر با وجود اینکه یکی از کارهای بزرگ دولت در کشور به شمار می رود ولی همچنان در دلفان پیشرفتی نداشته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مسکن مهر در برخی شهرستانهای لرستان تا حدودی پیش رفته است، بیان داشت: اما در شهرستان دلفان با وجود اینکه اولین شهرستانی بود که توسط مسئولین کلنگ مسکن مهر در آن به زمین زده شد ولی کمترین کار در این زمینه در این شهرستان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بی توجهی مسئولان در سطح این شهرستان و ناکارآمدی متولیان اجرای این پروژه ها در شهرستان دلفان موجب شده است که پروژه های مسکن مهر به عنوان پروژه هایی ضروری به حالت تعطیلی درآید.

امام جمعه شهرستان دلفان یادآور شد: انتظار این استان که استاندار لرستان و مسئولین استانی توجه ویژه ای به روند اجرای پروژه مسکن مهر دلفان داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سالهاست که وقتی حرف مسکن مهر به میان می آید مسئولان شهرستان توجیه می کنند که زمین آماده است و قرار است عملیات اجرایی به زودی آغاز شود ولی در عمل هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است.

وی همچنین به پروژه مسکن فرهنگیان دلفان اشاره کرد و بیان داشت: مسکن مهر فرهنگیان سالهاست به دلایل مختلف با مشکلات متعددی در زمینه واگذاری و آزادسازی زمین مواجه است.

امام جمعه شهرستان دلفان با اشاره به آزادسازی زمین این پروژه در طول ماههای اخیر بعد از مدتها جدال، از تبلیغاتی که برای آزادسازی این زمین از سوی برخی افراد صورت گرفته انتقاد کرد و خواستار پیگیری برای بهره برداری از پروژه ها مسکن مهر فرهنگیان دلفان شد.

به هر حال امید می رود روزی سطح شهر نورآباد و شهرستان دلفان شاهد نصب بنرهایی باشد که در آنها به جای تبلیغ برای آزادسازی زمین مسکن مهر از بهره برداری از پروژه های مسکن مهر این شهرستان بعد از گذشت سالها نام برده شده باشد.

 

 

    نظرات