راه و ترابری اصفهان رکورد شکن راهسازی است

راه و ترابری اصفهان رکورد شکن راهسازی است

www.BanaNews.irمدیرکل راه و ترابری استان اصفهان و رئیس شورای حمل و نقل استان اصفهان گفت: اداره کل راه و ترابری استان در زمینه راه‌سازی رکوردشکنی می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هوشنگ عشایری در نشست شورای حمل و نقل استان اصفهان با اشاره به قرارگیری استان اصفهان در مرکز کشور بیان داشت: استان اصفهان با داشتن ۲۳ هزار راه هم‌سنگ، ۸۹۰ کیلومتر راه آهن، سه کریدور شمال - جنوب و یک کریدور شرقی - غربی و نزدیک به هشت هزار کیلومتر راه‌های شریانی و ترانزیت رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۰ پروژه در حوزه راه و ترابری در استان اصفهان در حال اجراست.

مدیر کل راه و ترابری افزود: اداره راه و ترابری در زمینه راهسازی در سطح کشور رکوردشکنی کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۸۷ با احداث ۱۱۰ کیلومتر راه، در سال ۱۳۸۸ با احداث ۱۴۷ کیلومتر و در سال ۱۳۸۹ با احداث ۲۰۰ کیلومتر راه در استان اصفهان توانستیم رکوردشکنی قابل ملاحظه‌ای در این حوزه در سطح کشور داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان اصفهان اضافه کرد: این اداره کل دارای پنج شعبه در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نائین، شهرضا و گلپایگان است.

ابراهیم آیرون اظهار داشت: مطالعات ژئوتکنیک و مسیر، تعیین مرغوبیت مواد و مصالح، تهیه طرح اختلاط بتن و آسفالت و کنترل کیفی حین اجرا را از مهم‌ترین فعالیت‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان اصفهان است.

 

 

    نظرات