مهار آتش‌سوزی کارگاه حلاجی الیاف بلوار قطب راوندی

مهار آتش‌سوزی کارگاه حلاجی الیاف بلوار قطب راوندی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ساعت ۷:۲۰ دقیقه امروز سه شنبه ۱۶مهر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع در بلوار قطب راوندی به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و متعاقب آن خودروهای اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.
روح‌الله فدائی افزود: با توجه به اهمیت حادثه تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های یک،دو،سه و چهار این سازمان با ۲۴ نیروی عملیاتی و با ۱۰خودروی اطفائیه سنگین و پشتیبانی به محل مذکور اعزام و با تلاشی موثر، موفق به مهار و اطفای کامل و مانع از گسترش آن و سرایت به کارخانجات فرش و ریسندگی همجوار این محل شدند.

وی خاطرنشان کرد: کماکان آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشته و در حال مراحل نهایی اطفای حریق هستند و سپس لکه‌گیری و خاموش کردن آتش های پنهان را انجام می‌دهند.

به گفته وی، علت حریق هنوز مشخص نیست و دلیل وقوع، توسط کارشناسان کمیته علت‌یابی حوادث و حرائق سازمان بررسی و اعلام خواهد شد.

فدایی در پایان رعایت استاندارد ها، اعمال و رعایت ضوابط ایمنی را برای جلوگیری از صدمات غیر قابل جبران و ناگوار در حوادث و حرائق احتمالی برای مراکز صنعتی و کارگاهی ضروری دانست.

شایان ذکر است شهردار کاشان با حضور در محل حادثه، از روند مهار و اطفای حریق بازدید کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات