اجراي عمليات بهسازی پیاده‌روها و معابر فرعی بلوار بهارستان

اجراي عمليات بهسازی پیاده‌روها و معابر فرعی بلوار بهارستان

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از اجراي عملیات بهسازی پیاده‌روها و معابر فرعی بلوار بهارستان خبر داد و گفت: با توجه به اهميت و ضرورت توجه به مسائل عمراني شهر و با هدف ساماندهي معابر و همچنين زيباسازي فضاهاي شهري و مناسب‌سازي پیاده‌روهای سطح منطقه، عمليات بهسازي پیاده‌روها و معابر فرعی بلوار بهارستان در دستور کارحوزه معاونت عمران و ترافیک شهرداری منطقه دو قرار گرفت.

احمد شاه‌بالایی خاطرنشان كرد: ساماندهي و رفع نواقص جداول و بلوک فرش‌های سطح منطقه از اقدامات خدمات‌رساني شهرداري به شهروندان و ساكنان مناطق مختلف شهري است كه در ادامه فرآيند اجراي فعاليت‌هاي عمراني در سطح منطقه اجرا مي‌شود.

وي تصريح كرد: در اين راستا و با هدف ايجاد رضايت شهروندان بهسازی جداول پیاده‌روها و معابر فرعی بلوار بهارستان به مساحت 950 متر طول و بهسازی 5700 متر مربع بلوک فرش با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ريال صورت پذيرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان،معابر شمشاد 7 و 8،شبنم 18، لادن 7 و مینو 14 را از جمله معابری ذکر کرد که عملیات مذکور در آن انجام شده است.

شاه بالایی در پایان، بهسازی جداول و بلوک فرش معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی و عنوان کرد: تسهيل در تردد و عبور و مرور، ساماندهي و زيباسازي فضاهاي شهري و مناسب‌سازي پياده‌روهای سطح منطقه از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات