صرف هزینه ۱۹ میلیارد ریالی برای نگه‌داشت و اصلاح فضای سبز منطقه پنج

صرف هزینه ۱۹ میلیارد ریالی برای نگه‌داشت و اصلاح فضای سبز منطقه پنج

علی رضا اکبرزاده بیان کرد: ۱۹ میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به منظور آبیاری، کوددهی، چمن‌زنی، سم‌پاشی، علف‌زنی و آبرسانی بخشی از اقدامات حوزه فضای سبز معاونت خدمات شهری منطقه پنج در 6 ماهه نخست سال جاری صرف شده است.

وی با اشاره به 2 میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۷۵ متر مربع چمن‎زنی در ۲۳ دوره گفت: سم‌پاشی ۲۸۶۳۰ متر مربع از سطح فضای سبز منطقه، کوددهی عرصه به صورت شیمیایی به متراژ ۸۱۹ هزار و۵۱۳ متر مربع، کوددهی به صورت مایع در کل عرصه و علف‎زنی معابر در دو دوره به متراژ ۵۷۸ هزار و۹۴۰ متر مربع از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

معاون خدمات شهری منطقه پنج شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در این مدت هرس تنه جوش۷۴۷۷ اصله از درختان سطح منطقه صورت گرفته است گفت: نگهداری درختان معابر به مساحت ۵۲۳۵۷۲ متر مربع، نگهداری چمن به مساحت ۹۸۲۴۸ متر مربع، تعویض گل فصلی به مقدار ۲۸۳۲ مترمربع از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در نیمه نخست سال جاری بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه پنج در ادامه با یادآوری ۶۸۰ هزار و 844 متر مربع فضای سبز و پارک‌های سطح منطقه پنج، بر ضرورت صیانت شهروندان از فضاهای سبز شهری تأکید کرد.

اکبرزاده افزود: استفاده از مشارکت مردمی به عنوان یک نیاز و ضرورت در نگهداری از فضاهای سبز همیشه مطرح بوده و شهروندان باید با همیاری، فضای سبز موجود را به صورت طبیعی و زنده نگه دارند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات